smallride schreef:Ik zie er voorlopig vanaf.
Ik had verwacht dat bij de montage ook een uitlijning zat, maar helaas.
Het is voor mij geen optie om te verlagen en niet uit te lijnen.
Ik ga even kijken voor een garage die het monteren en uitlijnen tegelijk kan uitvoeren en dichter bij is voor mij.(125km)
M.v.g. Gert.
Heb genoeg rond gezocht op internet.
Maar weet bijna 100 % zeker, dat je nergens de veren geleverd en gemonteerd krijgt voor de prijs die VAG techniek vraagt.
Wat ik zie zijn prijzen van 330 en veel hoger (allemaal zonder uitlijnen).
Het is natuurlijk goed dat een forumlid wijst op het uitlijnen, maar er zijn meer forumleden die de Eibach veren hebben en nooit hebben uitgelijnt. Ik lees hierover geen klachten.
Vroeg me trouwens af of iedereen ook uitlijnt bij een van de onderstaande situaties.
Waarom het uitlijnen belangrijk is:
De wielen van uw auto zijn in nauwkeurig bepaalde standen geplaatst voor een prettig weggedrag en een minimale bandenslijtage. Maar na verloop van tijd kunnen er in deze wielstanden afwijkingen ontstaan. Bijvoorbeeld als gevolg van het rijden over een grote steen, door diepe gaten in het wegdek of door hard contact met een stoeprand..