Thijs zijn Up! project!
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Thijs zijn Up! project!
Hallo allemaal,
Ik heb al een aantal berichtje gepost, maar wilde mezelf toch nog even voorstellen. Voor mijn vriendin heb ik afgelopen week een VW Up! gekocht.
Auto is 1 jaar oud met 9 dkm op de teller. Betreft een High Up! uitvoering met Spoke wielen in het wit. Het vrouwtje is er helemaal blij mee!
Al een aantal aanpassingen gedaan en sommigen volgen nog o.a.:
- Silvervision knipperlichten V
- Up! stuurclip V
- Hoesje maps en more V
- Vagcom instellingen V
- Eibach verlaging
- W8 binnenverlichting
- CC inbouwen
- Achterramen blinderen 65% (zoals af-fabriek)
- Winterbanden + stalen velgen V
- Instaplijsten
- Korte antenne V
Auto rijdt verder prima en bevalt erg goed. Gaat volgende week wel eerst terug naar de Dealer voor garantie. Portierslot bijrijderszijde gaat niet op slot.
Na afsluiten met AB kan je het bijrijdersportier gewoon open trekken. Kwam mijn vriendin toevallig achter.
Zelf ben ik 24 jaar jong, rij een Audi A4 Avant en ben werkzaam bij Vagtechniek. Zal mijn kennis zoveel mogelijk proberen te delen met het forum.
Groetjes, Thijs
Ik heb al een aantal berichtje gepost, maar wilde mezelf toch nog even voorstellen. Voor mijn vriendin heb ik afgelopen week een VW Up! gekocht.
Auto is 1 jaar oud met 9 dkm op de teller. Betreft een High Up! uitvoering met Spoke wielen in het wit. Het vrouwtje is er helemaal blij mee!
Al een aantal aanpassingen gedaan en sommigen volgen nog o.a.:
- Silvervision knipperlichten V
- Up! stuurclip V
- Hoesje maps en more V
- Vagcom instellingen V
- Eibach verlaging
- W8 binnenverlichting
- CC inbouwen
- Achterramen blinderen 65% (zoals af-fabriek)
- Winterbanden + stalen velgen V
- Instaplijsten
- Korte antenne V
Auto rijdt verder prima en bevalt erg goed. Gaat volgende week wel eerst terug naar de Dealer voor garantie. Portierslot bijrijderszijde gaat niet op slot.
Na afsluiten met AB kan je het bijrijdersportier gewoon open trekken. Kwam mijn vriendin toevallig achter.
Zelf ben ik 24 jaar jong, rij een Audi A4 Avant en ben werkzaam bij Vagtechniek. Zal mijn kennis zoveel mogelijk proberen te delen met het forum.
Groetjes, Thijs
Laatst gewijzigd door Thijsvdvl op zo 02 feb 2014, 18:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Voorstellen Thijsvdvl
Welkom Thijs !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Thijs! En leuke aanpassingen heb je al gedaan....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Thijs, jouw (inside VAG) informatie wordt op prijs gesteld
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
-
- Donateur member
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Sow, ik kan weer een aantal updates toevoegen:
Instaplijsten geplaatst:
Premium mattenset met opschrift geplaatst:
iPhone / pennenhouder geplaatst:
Eibach onderstel geplaatst -3 cm, helaas niet erg duidelijke foto:
Volgende week even een collega lief aankijken en de CC inbouwen met een W8 binnenverlichting.
Instaplijsten geplaatst:
Premium mattenset met opschrift geplaatst:
iPhone / pennenhouder geplaatst:
Eibach onderstel geplaatst -3 cm, helaas niet erg duidelijke foto:
Volgende week even een collega lief aankijken en de CC inbouwen met een W8 binnenverlichting.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom Thijs! Mooie kar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ziet er gelikt uit Thijs, goed bezig.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Morgen avond samen met een collega Cruise-Controle inbouwen en een W8 binnenverlichting.
Correctie ik bedoel: Ik breng hem koffie en betaal de shoarma, hij bouwt CC en W8 in
Correctie ik bedoel: Ik breng hem koffie en betaal de shoarma, hij bouwt CC en W8 in
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
En oja, de chromen ringen om de mistlampen van een White / Black Edition passen niet op de gewone bumper.
Misschien was hier al iemand achter gekomen anders doe er je voordeel mee.
Misschien was hier al iemand achter gekomen anders doe er je voordeel mee.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik dacht dat je die er zo in kon klikken. Dat zijn dus andere afmetingen van de mistlampen of alleen van de lampen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Er zitten klemmen aan de ringen en in de White, Black (en Cross) Up zitten er dus uitsparingen in de bumper voor die klemmen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Klemmen zitten er inderdaad op, maar zonder die klemmen past het nog steeds niet. Uitsparing om de mistlamp heen is gewoon groter.DonkUp schreef:Er zitten klemmen aan de ringen en in de White, Black (en Cross) Up zitten er dus uitsparingen in de bumper voor die klemmen.
Die klemmen waren er zo vanaf met een slijptol
Dat zou ook nog kunnen, er is wel ergens nog een draadje over op dit forum
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kun je dat gat niet een beetje bijdremelen dan?
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Erop kitten wilde ik wel doen, maar bumper slopen gaat me een beetje te verPetrolhead Tom schreef:Kun je dat gat niet een beetje bijdremelen dan?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
De zaag er in!
Gewoon ff een White Up bumperpaneeltje regelen