Audi-versie van de Up!/Mii/Citigo ?
Re: Audi E1 informatie gezocht
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- capravacca
- Vagling liefhebber
niet echt een minder is beter concept!
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
Hij komt....hij komt......
http://www.autoblog.nl/nieuws/dus-toch-audi-komt-met-eigen-volkswagen-up-variant-62552#post-62552
Autoblogs impressie;
http://www.autoblog.nl/nieuws/dus-toch-audi-komt-met-eigen-volkswagen-up-variant-62552#post-62552
Autoblogs impressie;
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Slechte fotoshop dit...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Heel erg slechte fotosoep hoor. Gewoon een up met een Audi voorkant
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Zou eerder zeggen dat dit een Up gt zou zijn. Het lijkt mij stug dat als Audi ook 1 zou maken dat ze dezelfde carrosserie als de up gebruiken en alleen een beetje face liften. Dat is het enige wat ik zie op dit plaatje.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Binnenkort ook een Audi (up!) versie.
Er gaan geruchten over de komst van een Audi versie gebaseerd op de up!.
Deze zou dan in 2015 op de markt moeten komen.
Genoemde mogelijke namen zijn: Audi A0 en Audi Urban.
De Audi versie zou wel een trede of 2 hoger komen te staan dan de andere drieling.
Sinds de geruchten de kop hebben opgestoken zijn er al veel renders gemaakt.
Hier een aantal:
Deze zou dan in 2015 op de markt moeten komen.
Genoemde mogelijke namen zijn: Audi A0 en Audi Urban.
De Audi versie zou wel een trede of 2 hoger komen te staan dan de andere drieling.
Sinds de geruchten de kop hebben opgestoken zijn er al veel renders gemaakt.
Hier een aantal:
Re: Binnenkort ook een Audi (up!) versie.
Er is hier al een staartje van gemaakt op het forum;) is al best lang bekent, maar net zoals de up Gt laat ook dit op zich wachten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het zijn vooralsnog niet meer dan geruchten. Ik kan me voorstellen, gezien de verkoopcijfers van Audi, dat ze op dit moment helemaal geen model nodig hebben onder de A1.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
En daar blijft het voorlopig denk ik ook wel bij. Ik vraag me af of iemand 16k+ voor een up! gaat betalen omdat er toevallig een Audi neus op zit.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Dat heet een A1Petrolhead Tom schreef:En daar blijft het voorlopig denk ik ook wel bij. Ik vraag me af of iemand 16k+ voor een up! gaat betalen omdat er toevallig een Audi neus op zit.
16K+ voor Up is wel veel, maar kijk naar het verschil tussen een Polo en een A1, een A3 en een Golf, A4 en Passat etc, een Audi biedt over het algemeen wel degelijk meer dan een VW, maar of de meerprijs echt de werkelijke meerwaarde weergeeft??
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
Er komt zo ie zo een geheel ander dashboard in met pop-up scherm zoals in de A1, inclusief MMI.
Verder een opgewaardeerd interieur met lederen delen.
Hij kan ook alleen als een 5-deur versie komen met eigen carrosserie.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb de autobild ook gelezen maar op dit moment is het niet meer dan gissen. Er stond ook al eens in dat hij louter met elektromotoren zou komen.Riddick schreef:Er komt zo ie zo een geheel ander dashboard in met pop-up scherm zoals in de A1, inclusief MMI.
Vooralsnog neem ik het allemaal met een korreltje zout.
- richardm35
- Vagling liefhebber
Audi komt met rivaal seat mii/ vw up /citigo
En met de motor van de up gt. http://www.autoexpress.co.uk/audi/66795 ... val-coming
Re: Audi komt met rivaal seat mii/ vw up /citigo
De voorkant ziet er niet verkeerd uit!En die 110 pk is natuurlijk helemaal niet verkeerd.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- DerMeister
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Audi komt met rivaal seat mii/ vw up /citigo
Hoax. Photoshop.
Dit gaat Audi echt niet doen.
Dit gaat Audi echt niet doen.