Sinds maart 2013 heb ik ook een Mii. Voorheen reed ik Daihatsu Cuore, maar omdat die niet meer nieuw wordt geleverd, was ik een alternatief gaan zoeken. Ik rijd zo'n 30.000 km per jaar, en dat beviel me prima in de Cuore. Als vervanging sprak de Slowaakse drieling mij het meeste aan. Na het lezen van diverse testen, reviews en het bekijken van diverse topics op dit forum, ben ik een proefrit gaan maken. En vandaar dus nu een Mii. Dit forum heeft mij nuttige informatie gegeven bij de overwegingen om al dan niet tot aanschaf over te gaan. Dus wel, zoals je ziet.
Op de site van Autoweek houd ik een review en gebruiksmonitor bij. In mijn onderschrift vindt je een directe link naar die review. Daarin maak ik een 'gebruiksvergelijking' tussen de Cuore en de Mii.
Zoals velen heb ik ook een witte Mii. De een laat die in originele staat, de ander maakt het wat persoonlijker. Soms met mooie velgen, soms met een dubbele uitlaat, soms met folie decoratie, en ga zo maar door. Leuk om dan in deze rubriek de foto's te zien. Ook ik heb m'n Mii een klein beetje gestyled. Hieronder daarom ook mijn foto's.
![Afbeelding](http://www.autoweek.nl/images/myauto/1c/a9a/1d3a_480.jpg)