Helemaal in mijn nUp!jes
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Re: Helemaal in mijn nUp!jes
Mooie auto, veel plezier ermee!
Gelukkig nog eens eentje zonder de (overtrokken) geprezen BM start-stop, goede keuze!
Gelukkig nog eens eentje zonder de (overtrokken) geprezen BM start-stop, goede keuze!
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- High-up!
- Vagling liefhebber
Hahaha! Thanks!dubbel-UP! schreef:Mooie auto, veel plezier ermee!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Bm kan je ook gewoon uitzetten hoor
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Thx voor de fotos , nu zie ik meteen hoe die van mij er uit gaat zien, moet alleen de buitenkant zwart denken
Ik hoef er niet eens een andere kleur bij te denken, mooie foto's !
Wat is er nou in godesnaam het probleem met Bm ?
Laatst gewijzigd door eas op wo 28 mar 2012, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- High-up!
- Vagling liefhebber
Geen dank! Bedankt voor de complimenten. De bekleding is trouwens titaanzwart. Echt heel mooi wat mij betreft!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
En de getinte achterruiten heb je er zelf bij besteld ?
- High-up!
- Vagling liefhebber
Was een cadeautje van de bevriende verkoper..
Hi,
Mooie kar hoor, errug netjes en die kleur past echt perfect bij de UP.
Bryan
Mooie kar hoor, errug netjes en die kleur past echt perfect bij de UP.
Bryan
Echt wel mooie Up zeg
en nu zie ik eindelijk eens stoelen in de titaankleur, staat m goed, zelf ook besteld, echter dacht ik eigenlijk dat ze zwarter zouden zijn, misschien komt het door het fotograveren?
Zit er op je linkerhendel, je cruise control, ook je instel scroll knop bovenop voor je boordcomputerfunctie's?
en nu zie ik eindelijk eens stoelen in de titaankleur, staat m goed, zelf ook besteld, echter dacht ik eigenlijk dat ze zwarter zouden zijn, misschien komt het door het fotograveren?
Zit er op je linkerhendel, je cruise control, ook je instel scroll knop bovenop voor je boordcomputerfunctie's?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Boordcomputerfuncties zitten bij VW's altijd op de rechter hendel. De knop die je bovenop de linker hendel ziet is om de Cruise Control Aan en Uit te zetten (zodat je met behulp van de toetsen op de zijkant van de hendel de cruise control ook daadwerkelijk kunt activeren)Ron UP schreef:Echt wel mooie Up zeg
En mooie versie! Had de Titaan stoelen wel donkerder verwacht trouwens, maar dat kan aan de fotos liggen
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- High-up!
- Vagling liefhebber
De stoelen zijn donkerder hoor! En inderdaad; wat Roy zegt heb ik niks aan toe te voegen.
Fijn is trouwens de knipperlicht drie keer knippers als je hem 1 keer naar boven of onder tikt. Het zgn 'Comfort Knipperlicht'.
Fijn is trouwens de knipperlicht drie keer knippers als je hem 1 keer naar boven of onder tikt. Het zgn 'Comfort Knipperlicht'.
- High-up!
- Vagling liefhebber
Foto DSC00047_2.JPG geeft een aardige weergave van de stoelen.
Ok, rechterhendel dus. Op mn cmax zit alles links en mn cc zit op mn stuur, zal ff wennen worden dus. Maar mn transporters hadden de cc ook op links dus went weer snel dan
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Vissen is alleen maar leuk als je ook soms wat vangteas schreef:Wat is er nou in godesnaam het probleem met Bm ?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie kar hoor!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ