Chromen strips op zijkant auto

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Inge
Forum eindbaas

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Inge » do 18 apr 2013, 16:21

Klinkt goed. En zou mooi zijn als de achterklep lijst past - dan past hij ook op de GO. :)

Ben benieuwd naar de uiteindelijk Mii chroomlook versie! Wordt vast gaaf denk ik zo!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » do 18 apr 2013, 18:39

Ik ben wel geïnteresseerd in chrome ringen om de mistlampen op mijn citigo. Ben benieuwd of dat mogelijk is.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » do 18 apr 2013, 20:01

Nikooos schreef:Ik ben wel geïnteresseerd in chrome ringen om de mistlampen op mijn citigo. Ben benieuwd of dat mogelijk is.
Ergens in een ander topic heb ik eens gelezen dat het bij de Up! niet kan, behalve dan als ze affabriek al gemonteerd zijn. Denk dat dit dan ook geldt voor de Citigo.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Plaats reactie