Ben nu in Roemenie ,schoonfamilie en mooie ritten door de bergen + langs de Donau. Langs de vele gaten in de weg slingert ie behendig en het onderstel kan de overige gaten goed opvangen (met tegenliggers valt er weinig te ontwijken). Eerste tank van Almere naar Würzburg 1 op 15.5
![Sad :-(](./images/smilies/icon/sad.gif)
(gemidd.100- 125 km/u) ,tweede tank van Wu. naar Wenen 1 op 18.4 (120-130 km/u), 3e tank van Wenen(E1,40/ltr.) over hoge bergen en door het vlakke Hongarije 1 op 18.5 (120-130 km/u) naar Timisoara (RO). Geen airco aan gehad. Die luttele 60 PK was voldoende in de hogere bergen om met 115 km terugschakelend naar z'n 4 te nemen. Had ik niet verwacht , zo weinig pk's heb ik nog nooit gehad, maar de auto is zo lekker licht.
Heb trouwens sterk het idee, dat die Duitse E10 benzine meer rendement/km's leveren.
Onderweg (1700 km) geen enkele Mii gezien, slechts een paar Up!'s . Eerste dag 1060 km gereden (na 900 km wat last van onderrug), tweede dag 650 km.
De benzine is hier (RO) in 1 jaar van E 1,05 naar E1,45 gestegen, ze lopen hier achter de (econom.) feiten aan met hun 8ste hands zuipbmw's of oudmodel Audi's. Geen 3cilinder in town verder.
groeten