High up! Pearl Black

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: High up! Pearl Black

Bericht door RoyVisser » vr 23 mar 2012, 18:29

eas schreef:
Bart schreef:Ik blijf gewoon bij de 60pk :) kan het extra geld nu niet missen, vind hem al duur genoeg rijklaar+ de hele mikmak 12.150 betaald (zonder inruil)
ik weet ook niet wat je huidige auto is ? er zijn er die van een 200 pk auto dan ook wel kiezen voor de 75 pk .. dat snap ik ook wel ...
Van 218pk naar de 60pk versie, hangt er vooral ook vanaf wat het doel is van het autootje. Ik wil zoveel mogelijk geld besparen om daar dan weer een leuke auto voor aan te schaffen.

Wat ik overigens wel bijzonder vind is dat je met zoveel km's per jaar kiest voor een benzine auto :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Bart
Forum newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2012, 22:10

Re: High up! Pearl Black

Bericht door Bart » vr 23 mar 2012, 19:18

RoyVisser schreef:
eas schreef:
Bart schreef:Ik blijf gewoon bij de 60pk :) kan het extra geld nu niet missen, vind hem al duur genoeg rijklaar+ de hele mikmak 12.150 betaald (zonder inruil)
ik weet ook niet wat je huidige auto is ? er zijn er die van een 200 pk auto dan ook wel kiezen voor de 75 pk .. dat snap ik ook wel ...
Van 218pk naar de 60pk versie, hangt er vooral ook vanaf wat het doel is van het autootje. Ik wil zoveel mogelijk geld besparen om daar dan weer een leuke auto voor aan te schaffen.

Wat ik overigens wel bijzonder vind is dat je met zoveel km's per jaar kiest voor een benzine auto :)
Ga binnen nu en 1 jaar verhuizen dus dan woon ik veel dichterbij en maak ik ook veel minder KM per week/jaar. En hij was er nog niet in een diesel :P

Bart
Forum newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2012, 22:10

Re: High up! Pearl Black

Bericht door Bart » do 29 mar 2012, 19:37

High-up nog bedankt voor de foto's om te laten zien dat interieur toch echt zwart is :) (Staan in zijn auto topic) ik ben gerust gesteld alleen het wachten duurt nog zolang :(

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: High up! Pearl Black

Bericht door High-up! » do 29 mar 2012, 23:07

:) Geen dank! Sterkte! Des te leuker is t moment dat je de sleutels krijgt.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Bart
Forum newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2012, 22:10

Re: High up! Pearl Black

Bericht door Bart » wo 30 mei 2012, 08:33

Auto is gisteren binnen gekomen en ik kan hem zaterdag om 14.00 ophalen (als het goed is) :)

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: High up! Pearl Black

Bericht door Ron UP » wo 30 mei 2012, 11:43

Gaaf Bart !! En je weet: we zijn hier gek op plaatjes he ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: High up! Pearl Black

Bericht door Tom Westendorp » do 31 mei 2012, 13:17

Mooi man!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie