Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
-
Base
- Forum newbie
Bericht
door Base » vr 29 mar 2013, 00:10
Nikooos schreef:StfB schreef:Nikooos schreef:
Inderdaad, zou zonde zijn om die te blokkeren. Lijkt me niet goed voor die sensor
Hoe ga je dat aanpakken dan?
Nou geen idee, hoopte iemand te vinden die daar wat mee kon. Maar van buiten plekken met een plek eruit lijkt me niet mooi. Via de binnenkant plakken zal ook niet makkelijk zijn omdat de spiegel daar zit.
Ben bang dat het een moeilijk verhaal wordt.
http://m.marktplaats.nl/a/auto-onderdel ... ousPage=lr
Anders mail hun ff. Miss dat ze er een op maat kunnen maken. Dan zal t iig al wat makkelijker zijn.
-
erikvank
- Vagling liefhebber
Bericht
door erikvank » vr 29 mar 2013, 00:16
Base schreef:Nikooos schreef:
Inderdaad, zou zonde zijn om die te blokkeren. Lijkt me niet goed voor die sensor
[...]
http://m.marktplaats.nl/a/auto-onderdel ... ousPage=lr
Anders mail hun ff. Miss dat ze er een op maat kunnen maken. Dan zal t iig al wat makkelijker zijn.
Die zouden hem op maat moeten hebben: uitvoering met en uitvoering zonder sensor in de voet van de binnenspiegel.
http://seddes.nl/tk31/nl//product_info. ... ts_id=1416
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
-
Nikooos
- Vagling liefhebber
Bericht
door Nikooos » vr 29 mar 2013, 08:04
Zo.. Goed dat ik het ff vraag hier! Bedankt voor de tips, die moet het inderdaad gaan worden ja. Nog even twijfelen welke doorlaatbaarheid, maar ik denk de sport.
Veel last van de zon elke dag, maar ook heel irritant hoog hangende verkeerslichten die ik nog moet kunnen zien.
Nogmaals bedankt en als hij binnen en geplakt is, laat ik het weten!
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
-
Nikooos
- Vagling liefhebber
Bericht
door Nikooos » vr 29 mar 2013, 08:09
Enige risico zit in het feit dat ik zelf moet plakken en een kluns ben trouwens
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
-
Base
- Forum newbie
Bericht
door Base » vr 29 mar 2013, 08:32
You're Welcome!!
T lastigste is waarschijnlijk nog dat de voorruit beetje bol staat. Dus lastig om die band dan te plakken zonder dat er lucht/sop onder blijft zitten. Daar liep k met m'n achterruit ook tegen aan. Daarom is die ook nog niet gedaan;)
-
GunSpeed
- Forum eindbaas
Bericht
door GunSpeed » vr 29 mar 2013, 08:58
Mooi met die Classics
up! Black BMT 75pk 3d
-
StfB
- Forum newbie
Bericht
door StfB » za 30 mar 2013, 12:09
Nikooos schreef:Enige risico zit in het feit dat ik zelf moet plakken en een kluns ben trouwens
Ja lastig hoor een voorruit, zijruiten geen probleem, achter met wat moeite ook nog wel maar een voorruit nooit gedaan
Move UP! - BMT - 5drs - Dark Blue - Classic's - Osram Nightbreakers - Piaa Dagrij - Silvervison knippers - WindowTint - Antenne Polo
-
Nikooos
- Vagling liefhebber
Bericht
door Nikooos » vr 05 apr 2013, 07:46
Ik heb met Legro Autoglas in Tilburg contact gehad en hij is ook wel benieuwd naar die product. Hij kan niets garanderen, maar hij wil het gaan proberen te plakken als ik het bestel.
Ze hebben daar sowieso meer ervaring met plakken als ik, dus het is een veiligere optie als zelf plakken in ieder geval