Up!Grade
Up!Grade
Hallo Allemaal!
Precies een jaar geleden m'n Take Upje opgehaald, inmiddels staat er 16500km op en bevalt 'ie super!
Maar vorige week een interessante aanbieding gekregen bij van Udenhout en na wat onderhandelen toch maar besloten om dat niet te laten liggen!
as. zaterdag kan ik dus een nieuwe 60PK Tornado rode Move Up met 'Executive' pakket en 15 inch Waffles ophalen, ik kan niet wachten!!
Verder nog te doen:
Armsteun monteren
En (natuurlijk) wat foto's:
Mn oude Upje!
En de nieuwe!
Binnenkort weer een Up!date
Greetz,
Thom
Precies een jaar geleden m'n Take Upje opgehaald, inmiddels staat er 16500km op en bevalt 'ie super!
Maar vorige week een interessante aanbieding gekregen bij van Udenhout en na wat onderhandelen toch maar besloten om dat niet te laten liggen!
as. zaterdag kan ik dus een nieuwe 60PK Tornado rode Move Up met 'Executive' pakket en 15 inch Waffles ophalen, ik kan niet wachten!!
Verder nog te doen:
Armsteun monteren
En (natuurlijk) wat foto's:
Mn oude Upje!
En de nieuwe!
Binnenkort weer een Up!date
Greetz,
Thom
Laatst gewijzigd door ThomUp! op ma 11 mar 2013, 16:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Up!Grade
Gefeliciteerd! Goed om te horen dat de Take Up je uitstekend bevallen is.
En? Weer een 60 pk uitvoering gekocht?
Nu alleen je onderschrift nog even aanpassen
Haha, oops!henri schreef:Gefeliciteerd! Goed om te horen dat de Take Up je uitstekend bevallen is.
En ja dat klopt, weer een 60pk.. Dat is voorlopig (nog) genoeg!
Gefeliciteerd en hij ziet er gelikt uit! Veel plezier ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Gefeliciteerd
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Goede vraag, ik heb geen idee. Ik heb het namelijk zo voor elkaar gekregen dat ik mn Take up! kon ruilen voor de Move up! met wat bij te leggen.eas schreef:wat was de afschrijving van 1 jaar take uppen ?
Al met al heb ik dus uiteindelijk +€1900 winst gemaakt na een jaar rijden..
Ja dit klinkt raar, maar de dealer had het niet goed vermeld bij de aanbieding en kon me toch nog matsen..
Top service!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Weer een prachtige up hoor!
Altijd als ik die nieuwe up's zie krijg ik altijd de behoefte om mijne weer te wassen. Mijne glimt namelijk niet echt momenteel...
Altijd als ik die nieuwe up's zie krijg ik altijd de behoefte om mijne weer te wassen. Mijne glimt namelijk niet echt momenteel...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Rood blijft een gave kleur voor een up!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Klopt! Ik twijfelde nog even over zilver, maar toch besloten bij rood te blijvenPetrolhead Tom schreef:Rood blijft een gave kleur voor een up!
Welke dealer is dat , dan ga ik daar ook ff heenThomUp! schreef:Goede vraag, ik heb geen idee. Ik heb het namelijk zo voor elkaar gekregen dat ik mn Take up! kon ruilen voor de Move up! met wat bij te leggen.eas schreef:wat was de afschrijving van 1 jaar take uppen ?
Ja dit klinkt raar, maar de dealer had het niet goed vermeld bij de aanbieding en kon me toch nog matsen..
Top service!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Dat is mooi,daar kun je dus goede zaken doen. Lekker rijden en winst maken hahaha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Wat dat betreft zijn ze hun belofte ook netjes nagekomen. En ik zal inderdaad niet klagen haha..Ron UP schreef:Dat is mooi,daar kun je dus goede zaken doen. Lekker rijden en winst maken hahaha
Goeie move!
Moest je nou wel of niet iets bijbetalen? Je zegt dat je iets bij moest leggen, dus ik snap dan niet waarom je het hebt over +€1900 winstThomUp! schreef:Goede vraag, ik heb geen idee. Ik heb het namelijk zo voor elkaar gekregen dat ik mn Take up! kon ruilen voor de Move up! met wat bij te leggen.eas schreef:wat was de afschrijving van 1 jaar take uppen ?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Zo, afgelopen zaterdag de Up! opgehaald en wat rijdt 'ie toch goed. Naar mijn mening velen malen beter, sterker en steviger dan de Take up!
Vooral die luidruchtige take up koppeling waar ik het heen en weer van kreeg is verleden tijd!
Ben er dus ontzettend blij mee, vandaag de armsteun besteld bij vdU en woensdag ophalen/monteren. Hieronder 2 snelle foto's, betere (met armsteun) volgen nog!
Vooral die luidruchtige take up koppeling waar ik het heen en weer van kreeg is verleden tijd!
Ben er dus ontzettend blij mee, vandaag de armsteun besteld bij vdU en woensdag ophalen/monteren. Hieronder 2 snelle foto's, betere (met armsteun) volgen nog!
Ziet er goed uit!
VW Black Up | Drive pakket | Sound pakket | Leren bekleding | Stoel verwarming | 5.1lt/100km
Ziet er inderdaad goed uit. Ik zie dat het nog het oude modeljaar (2012) is, vandaar dat je zo goed zaken kon doen
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Hoe zit dat dan??up! schreef:Ziet er inderdaad goed uit. Ik zie dat het nog het oude modeljaar (2012) is, vandaar dat je zo goed zaken kon doen
Wat is er anders aan model 2013 dan?