Ik ben al een tijdje hier het forum in de gaten aan het houden omdat ik de aankoop van een up overweeg. Nu heb ik vanmorgen een proefrit gemaakt en dacht laat ik mij hier toch maar eens melden en voorstellen. (De up! Voelt nu toch wel erg dichtbij)
Ik ben Gwen, 23 jaar en al 23 jaar autoloos
![Razz :P](./images/smilies/icon/razz.gif)
Het feit dat ik er over uit en dat ik een auto wil is al heel wat. Mijn ouders hebben beide een visuele beperking dus nooit een auto gehad. Ik ben autoloos opgevoed en weet dus heel goed dat je prima zonder auto kunt leven. Maar goed, ik gun mezelf nu ook wat luxe (en ik kan het me veroorloven) dus nu aant kijken naar een up!
Ik heb een offerte laten maken voor Move up! 44kw handgeschakeld met executieve pakket... Denk dat ik hier tevreden mee ben. Ja leuke velgen etc vind ik ook erg leuk maar goed, het budget is niet eindeloos. Moet keuzes maken. Maar daar eigent het al... De kleur!!! Zilver vind ik mooi maar daar vind ik de grill(mond) te veel opvallen... Niet zo mooi. Dan zwart, ja mooi! En toen zag ik donker blauw!! Ook mooi! En nu kan ik niet meer kezen tussen blauw en zwart! Haha. Iemand een tipje?
Iedere tip over de aanschaf is welkom trouwens... Vindt t niet niks z'n bedrag uitgeven! Alvast bedankt! En ik hoop hier een x foto van mijn upje te kunnen showen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)