Goedemiddag uppers,
Na week 7 zal ik ook een up! gaan rijden, voornamelijk voor het woon-werkverkeer (1000km p/m) en verbruik (reed een Saab uit 1996, dus halvering van de "kosten" is mogelijk).
Ik kies ipv koop voor een 3 jarige particuliere lease met autoreclame, 9 van de 10x zit je toch in de auto ipv erbuiten dus geen last van de reclame.
Verder altijd terug te vinden in de parkeergarage.
Groet,
Hup!
Goedemiddag
Goedemiddag
Take Up! BMT 60pk -
- Blackupzhz
- Forum newbie
Re: Goedemiddag
Wist niet dat het bestond... Hoe regel je dit?
Verder uiteraard heel veel plezier van je Up!
Verder uiteraard heel veel plezier van je Up!
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
thnx!
Het is blijkbaar nog een redelijk onbekende nieuwe vorm van auto rijden -> particuliere lease.
Je kunt dit gemakkelijk online regelen.
In het vaste maandbedrag zit alles inbegrepen (incl. verzekering + Europese pechhulp).
Alleen nog maar tanken voor de komende 3 jaar.
Ik heb de "kale" versie genomen en als je een 5-deurs of meer opties wilt dan betaal je weer wat meer p/m.
Nog een voordeel, voor mij persoonlijk dan, is dat ik niet in ene een groot geldbedrag uit hoef te geven en na 3 jaar de auto ook zonder kosten teruggeeft.
En dan kun je bijv. weer een iets anders leasen.
Als je googled op privé lease of particuliere lease dan vind je al de nodige info.
Groet
Het is blijkbaar nog een redelijk onbekende nieuwe vorm van auto rijden -> particuliere lease.
Je kunt dit gemakkelijk online regelen.
In het vaste maandbedrag zit alles inbegrepen (incl. verzekering + Europese pechhulp).
Alleen nog maar tanken voor de komende 3 jaar.
Ik heb de "kale" versie genomen en als je een 5-deurs of meer opties wilt dan betaal je weer wat meer p/m.
Nog een voordeel, voor mij persoonlijk dan, is dat ik niet in ene een groot geldbedrag uit hoef te geven en na 3 jaar de auto ook zonder kosten teruggeeft.
En dan kun je bijv. weer een iets anders leasen.
Als je googled op privé lease of particuliere lease dan vind je al de nodige info.
Groet
Take Up! BMT 60pk -
Welkom! Wist ook niet dat dit kon....succes ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Dank, kan niet wachten om lekker te rijden in de Up!
Heb al even in een 5-deurs high up gezeten, heerlijk
Heb al even in een 5-deurs high up gezeten, heerlijk
Take Up! BMT 60pk -