![Question :?:](./images/smilies/icon/question.gif)
Bvd
Drivers pakket (VW) is meer dan alleen MFA in de software aanzetten voor boordcomputer alleen. Het pakket houdt hardware matig in dat de handle unit anders is. Op de rechter ruitenwisser handle krijg je een tuimelschakelaar + reset en switch knop voor de boardcomputer functies weergegeven tussen de klokken, op de linker richtingaanwijzer natuurlijk cruisecontrolbediening met 2 tuimelschakelaars (speed up down set) en (cancel aan/uit control). Ik weet niet wat later nog inbouwen van cruisecontrol betekent voor de uitvoering van de bediening en of dat origineel überhaupt mogelijk is.DonkUp schreef:Volgens mij geeft de MFA precies hetzelfde aan in je dashboarddisplay als je M+M in boardcomputermodus.
Tenminste... dat is wat ik er van begreep, heb zelf ook geen Drive pakket genomen en ik mis achteraf de cruise control toch ook wel. Dus die ga ik misschien nog wel in laten bouwen later. En dan meteen de MFA ook maar aan laten zetten, omdat het kan
Maar er is een verschil: de snelheid die de boordcomputer aanduidt is hoger dan de snelheid die M&M aangeeft. M&M duidt daarentegen de reële snelheid aan.MichelSchreurs schreef:De boordcomputer heeft dezelfde functionaliteit. Een ding is verschillend; hij kan de snelheid digitaal aangeven.