Ik krijg alweer de kriebels als ik dit lees dat er bij Pon niks bekend is van waar de lekkages vandaan komen, mijn auto staat daar namelijk nu.Inge schreef:Vandaag ook meteen naar het vochtprobleem laten kijken (moest ernaar toe voor de Move&fun en een dicht dashboardkastje wat helaas niet geplaatst kon worden) - na het wassen was een dag later mijn Pingi "mooi" (maar niet heus) roze. Dus deze ontladen en weer in de auto teruggeplaatst en vanochtend was deze weer roze. Hij had de afgelopen paar dagen buiten bij mijn ouders gestaan in de nattigheid. Vanmiddag weer ontladen en morgen maar weer terug in de auto leggen ( hij staat nu weer in de garage en kijken wat er dan gebeurd). Helaas is er bij mij niets gevonden - hebben wel naar het schot gekeken tussen motor en binnenruimte en de rest van de auto op eventuele plaatsen onderzocht. Ze blijven het in de gaten houden hebben ze me beloofd - er is bij PON navraag gedaan maar daar is nog niets bekend van waar de lekkages zouden kunnen zitten + ze hebben er officieel melding van gemaakt bij PON. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen - wil best eventjes geduld hebben maar.... over een maandje of twee is het toch wel op denk ik zo. Hoop dat ze voor die tijd wat weten bij PON en anders gaat de garage maar (nogmaals) grondig op onderzoek uit net zo lang tot ze het vinden.
Om eerlijk te zijn begin ik het vertrouwen dan ook een beetje kwijt te raken of er daadwerkelijk ooit een oplossing gevonden gaat worden.
Het was de dagen voordat mijn Up ernaartoe ging echt bar en boos, letterlijk een gevaar op de weg, warme lucht en airco hielpen ook al niet meer.
Mijn dealer weet ook dat ik terug zal blijven komen tot het probleem daadwerkelijk opgelost is.
Ik hou jullie op de hoogte wat Pon ermee heeft gedaan zodra mijn Up weer terug is.