Mijzelf even voorstellen
Mijzelf even voorstellen
Ik zal mij zelf even voorstellen , mijn naam is Claudia en ook ik ben met het Up virus besmet geraakt.
Aanstaande donderdag kan ik mijn Up ophalen.
High Up! BlueMotion 1.0 44 KW / 60 pk, 3 deurs, handgeschakeld, decoinleg:black pearl Maps & More, en de kleur is Rood .
Dus nog 3 nachtjes slapen
Groetjes Claudia
Aanstaande donderdag kan ik mijn Up ophalen.
High Up! BlueMotion 1.0 44 KW / 60 pk, 3 deurs, handgeschakeld, decoinleg:black pearl Maps & More, en de kleur is Rood .
Dus nog 3 nachtjes slapen
Groetjes Claudia
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mijzelf even voorstellen
Welkom! Succes met wachten!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
dankjwel mijn geduld wordt hiermee wel op de proef gesteld
Welkom Claudia! Stond je up! al ergens bij een dealer op voorraad? Succes met wachten, maar 3 dagen gaan snel
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Vorige week maandag de up besteld deze stond op een andere lokatie, vandaag mijn kenteken doorgekregen,up! schreef:Welkom Claudia! Stond je up! al ergens bij een dealer op voorraad? Succes met wachten, maar 3 dagen gaan snel
ik denk ook dat ik nu een verdieping hoger ga en de luiken ga sluiten, dan zal het gauw dinsdag zijn en nog 2 dagen wachten
-
- Vagling liefhebber
Welkom Claudia, veel sterkte met wachten, nog slechts 2 dagen
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Claudia Welkom veel plezier donderdag met je rode UP inrijden
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Welkom Claudia!
Heel veel plezier met je Up morgen!!
En veel geluk!
Heel veel plezier met je Up morgen!!
En veel geluk!
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Ook ik ben heel benieuwd...
Vertel, vertel, vertel...
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|