Vw up individual edition
Vw up individual edition
vervallen
Laatst gewijzigd door Vw-power op za 15 jun 2013, 09:23, 23 keer totaal gewijzigd.
Re: Vw up! Tuning
welkom!
ziet er netjes uit met deze velgen ga zo door.
ziet er netjes uit met deze velgen ga zo door.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Mooie take up! En mooi dat ie getuned wordt!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom!
Re: Vw up individual edition
Ben met name benieuwd naar de turbokit.
Ziet er erg goed uit! Hoe rijdt de up! met turbokit, want die is al geinstalleerd begrijp ik?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- MJBonthond
- Forum newbie
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!up! schreef:Ziet er erg goed uit! Hoe rijdt de up! met turbokit, want die is al geinstalleerd begrijp ik?
White up! - 60pk - 5dr - drive pakket
is vervallen nu
Laatst gewijzigd door Vw-power op ma 17 dec 2012, 13:10, 3 keer totaal gewijzigd.
Ziet er goed uit ben benieuwd naar het eindrisultaat als de lijst is afgewerkt
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Kun je ons iig een kleine indicatie geven hoeveel Pk's je hebt en waarom je er eigenlijk niet mee mag rijden?Vw-power schreef:Een hele hoop werk..
Dat is het als eerste.
Hij moet nog ingereden worden.
maar houd hier ook een zekere discretie omdat ik zo: eigenlijk niet mag rijden...
Qua prestatie,s niks te klagen
Mooi ding ...spiegels zijn zo slecht nog niet.....wielen zijn ook super...
Kortom, super mooie auto....Complimenten...
Kortom, super mooie auto....Complimenten...