De White and Black UP
Re: De White and Black UP CBdicX
Waar hebben jullie deze dorpelbeschermers en bumperbescherming vandaan?
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten
En wat voor dashboard plaat bedoelen jullie?
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten
Re: De White and Black UP
Hier heb je alles........
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Ei ... 416c6a7fe4
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Ei ... 3f1d94f668
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Zi ... 3f1d985633
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll ... RP:DE:1123
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Ei ... 416c6a7fe4
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Ei ... 3f1d94f668
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Zi ... 3f1d985633
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll ... RP:DE:1123
Laatst gewijzigd door Marantz op wo 07 nov 2012, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Dankje
X2TimUp schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat een kermis heb je van je Up! gemaakt...
zonde
Wat een foei lelijk ding is het geworden, zonde van zo een mooie UP!
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
Respect dat je het zelf kunt configureren aan je auto.
Tjee, wat een reacties. Zullen we ons even inhouden heren? Ik ben er ook niet kapot van, maar respecteer wel andermans smaak en keuzes.pvaken schreef:X2TimUp schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat een kermis heb je van je Up! gemaakt...
zonde
Wat een foei lelijk ding is het geworden, zonde van zo een mooie UP!
Vindt ik ook je laat alleen zien wat je er van gemaakt hebt zodat een ander er mischien ideen mee op doen zo kom ik ook steeds een stapje veder.
Ik zou dan ook zeggen voor al door gaaaaaaaaaan met auto`s aanpassen en delen met andere
Ik zou dan ook zeggen voor al door gaaaaaaaaaan met auto`s aanpassen en delen met andere
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Bedankt Mikester en Tino.
Ik maak een auto naar mijn smaak, zet de foto's neer en weet dat dit niet ieder z'n smaak is.
En gelukkig maar, anders reden wij allemaal wederom in dezelfde auto
De negatieve reacties neem ik voor lief en trek mij daar verders niets van aan, het is tenslotte mijn smaak.
Dit is dan nog in folie, dus is er zo weer af, maar er zijn ook gewoon lelijke modellen, van toen en nu !
Ik zie wel eens auto's rond rijden en dan ik ook, tja.....
Ik zet nu 3 foto's neer maar kan er denk ik wel 100den vinden, en toch waren, er zijn, er mensen die de "lelijke" modellen en/of uitvoeringen kopen.
Ik maak een auto naar mijn smaak, zet de foto's neer en weet dat dit niet ieder z'n smaak is.
En gelukkig maar, anders reden wij allemaal wederom in dezelfde auto
De negatieve reacties neem ik voor lief en trek mij daar verders niets van aan, het is tenslotte mijn smaak.
Dit is dan nog in folie, dus is er zo weer af, maar er zijn ook gewoon lelijke modellen, van toen en nu !
Ik zie wel eens auto's rond rijden en dan ik ook, tja.....
Ik zet nu 3 foto's neer maar kan er denk ik wel 100den vinden, en toch waren, er zijn, er mensen die de "lelijke" modellen en/of uitvoeringen kopen.
Laatst gewijzigd door Marantz op wo 07 nov 2012, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk dat je dit allemaal doet ! en zonde van je dorpel beschermers haha ik heb ze ook liggen en wil ze gaan kitten ipv dat stomme folie^^
Iemand mischien nog tips om de folie te verwijderen?
Iemand mischien nog tips om de folie te verwijderen?
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Folie (alle folie) verwijder je eenvoudig met een haardroger.
Gewoon op de heetste stand, een hoekje los peuteren en trekken maar.
Niet laten afkoelen want dan zit de folie weer vast......
(ik bedoel wel folie, niet dubbelzijdig tape, dat is een ander verhaal en lastiger)
Gewoon op de heetste stand, een hoekje los peuteren en trekken maar.
Niet laten afkoelen want dan zit de folie weer vast......
(ik bedoel wel folie, niet dubbelzijdig tape, dat is een ander verhaal en lastiger)
Waarom heb je verschillende kleuren folie gebruikt?
als je alles meer een kleur zou doen dan... nu lijkt het niet echt een eenheid....of ligt het aan de foto dat het overkomt dat de kleuren anders zijn
Respect voor je keuze, maar mijn smaak is het niet....
als je alles meer een kleur zou doen dan... nu lijkt het niet echt een eenheid....of ligt het aan de foto dat het overkomt dat de kleuren anders zijn
Respect voor je keuze, maar mijn smaak is het niet....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Hi Toine,
er is maar 1 kleur gebruikt, 3M brushed Metal.
Omdat het "brushed" is, dus in gewoon Nederlands geschuurd metaal, krijg je inderdaad zeker met foto''s dat het om meerdere kleuren gaat.
Het is als je de auto zo ziet staan nagenoeg zwart of antresiet.
Loop je er omheen met de zon erop dan veranderd de kleur een heel klein beetje, tegen de zon in lijkt het donkerder dan met de zon in je rug, en het ligt er ook aan of je met de shuur richting mee kijkt of er tegen aan.
Het lijkt werkelijk metaal waar je tegenaan kijkt maar dat komt zo op de foto's niet over.
Hier nog 3 voorbeelden hoe het eruit ziet op een Lambo die geheel gedaan is, en een voorbeeld wat licht met deze folie doet....
er is maar 1 kleur gebruikt, 3M brushed Metal.
Omdat het "brushed" is, dus in gewoon Nederlands geschuurd metaal, krijg je inderdaad zeker met foto''s dat het om meerdere kleuren gaat.
Het is als je de auto zo ziet staan nagenoeg zwart of antresiet.
Loop je er omheen met de zon erop dan veranderd de kleur een heel klein beetje, tegen de zon in lijkt het donkerder dan met de zon in je rug, en het ligt er ook aan of je met de shuur richting mee kijkt of er tegen aan.
Het lijkt werkelijk metaal waar je tegenaan kijkt maar dat komt zo op de foto's niet over.
Hier nog 3 voorbeelden hoe het eruit ziet op een Lambo die geheel gedaan is, en een voorbeeld wat licht met deze folie doet....
Laatst gewijzigd door Marantz op wo 07 nov 2012, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Up-Jury
- Donateur member
Ik moet zeggen dat het lichtval op de folie zo wel erg top is lijkt net of er een stofje omheen zit. Erg apart en gaaf om te zien.
Klopt, het verschil tussen de Lambo, behalve de prijs en prestaties, en de UP is dat de Lambo in de zon is gefotograveerd, mijn UP stond aan de schaduwkant en dat geeft weer een iets ander effect.
Het is zowat iedere dag anders
Het is zowat iedere dag anders
Laatst gewijzigd door Marantz op wo 07 nov 2012, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind hem wel tof haha. Heb zelf een BlackUP! misschien dat ik in de toekomst iets met oranje of zilver ga doen.. ben er nog niet helemaal over uit en het budget is op 't moment ook eventjes nul
Oranje zei je?VladUP! schreef:ik vind hem wel tof haha. Heb zelf een BlackUP! misschien dat ik in de toekomst iets met oranje of zilver ga doen.. ben er nog niet helemaal over uit en het budget is op 't moment ook eventjes nul
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Helemaal mee eens, wat een afschuwelijk lelijk ding.TimUp schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat een kermis heb je van je Up! gemaakt...
zonde
Maar....smaken verschillen!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
- Speed-Demon
- Forum newbie
Ben blij dat er mensen zijn die tenminste iets durven te doen aan hun auto behalve andere velgen, zo valt er tenminste wat te zien op de weg !!Nemad schreef:Helemaal mee eens, wat een afschuwelijk lelijk ding.TimUp schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat een kermis heb je van je Up! gemaakt...
zonde
Maar....smaken verschillen!
En dit vind ik van al die standaard UP's, al zet je 20 versies naast elkaar....
Okee dan.... Dan neem ik mijn woorden weer terug!
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket