Hallo allemaal,
Sinds vorige week hebben wij ook een UP. Het is een Move UP, zwart met executive pakket.
Hij rijdt en zit heerlijk.
Wel een minpuntje, eigenlijk zijn het er meerdere: vlekjes van ijzerdeeltjes die oxideren.
Woensdag gaat ie terug naar de dealer om opnieuw gepoetst te worden. Ik hoop dat onze UP daarna wel spik en span is en we voor 100% van onze aanwinst kunnen genieten!
VW Move UP
VW Move UP
VW MOVE UP! 1.0 60pk BLUEMOTION TECHNOLOGY - EXECUTIVE PAKKET - DEEP BLACK PEARL - CLASSIC VELGEN - LEDEREN STUURWIEL
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: VW Move UP
Volgens mij ben je niet de eerste die daar last van heeft Blackjack. Hopelijk is het snel opgelost en kun je zorgeloos genieten van je nieuwe auto.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
welkom!
komt door het vervoer over het spoor.
komt door het vervoer over het spoor.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Blackjack !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom, de plekjes zijn hoogstwaarschijnlijk inderdaad gewoon transportvlekjes die ze niet netjes verwijderd hebben!
Ik heb net Iron X besteld. Daarmee behandel ik 'm eerst zelf. Daarna wordt de Up door de dealer nogmaals in de was gezet.
De aanslag zit trouwens ook op de ramen. Ben benieuwd...
De aanslag zit trouwens ook op de ramen. Ben benieuwd...
VW MOVE UP! 1.0 60pk BLUEMOTION TECHNOLOGY - EXECUTIVE PAKKET - DEEP BLACK PEARL - CLASSIC VELGEN - LEDEREN STUURWIEL
Welkom!!