Hallo allemaal
- UPtimus Prime
- Forum newbie
Hallo allemaal
Hallo,
Bij deze mezelf even netjes voorstellen op het forum.
Ik ben Patrick Rumkorf,34 jaar en kom uit Roosendaal.
Voor de aankoop al heel wat nuttige tips gevonden dankzij dit forum, want was totaal niet bezig met een andere auto kopen.
Hiervoor een Seat Ibiza Signo 1.4 16v gereden tot dat deze er pas geleden mee stopte vanwege een gekantelde zuiger, na vaststellen kosten reparatie toch maar gekozen voor de optie andere auto...was even zuur op dat moment, maar ja gelukkig zijn we nu 3 weken verder en heb inmiddels een Up mogen bestellen.
Nu dus aan het wachten op de High Up! Het is een zwarte High Up! BMT 60pk geworden met Dynamic en Executive pakket.
Als het goed is komt er elk moment een belletje van de dealer om hem op te gaan halen.
Ik verwacht er veel plezier aan te gaan beleven en op het forum nog vaak ervaringen te mogen uitwisselen met de mede Up /Mii / Citigo rijders.
Groet,
Patrick
Bij deze mezelf even netjes voorstellen op het forum.
Ik ben Patrick Rumkorf,34 jaar en kom uit Roosendaal.
Voor de aankoop al heel wat nuttige tips gevonden dankzij dit forum, want was totaal niet bezig met een andere auto kopen.
Hiervoor een Seat Ibiza Signo 1.4 16v gereden tot dat deze er pas geleden mee stopte vanwege een gekantelde zuiger, na vaststellen kosten reparatie toch maar gekozen voor de optie andere auto...was even zuur op dat moment, maar ja gelukkig zijn we nu 3 weken verder en heb inmiddels een Up mogen bestellen.
Nu dus aan het wachten op de High Up! Het is een zwarte High Up! BMT 60pk geworden met Dynamic en Executive pakket.
Als het goed is komt er elk moment een belletje van de dealer om hem op te gaan halen.
Ik verwacht er veel plezier aan te gaan beleven en op het forum nog vaak ervaringen te mogen uitwisselen met de mede Up /Mii / Citigo rijders.
Groet,
Patrick
Deep Black Pearl High UP!/BMT/60PK/Dynamic 'Triangle'/Executive 'Maps & More'/Black Pearl decor/VAG.com o.a bochtverlichting,coming home/accessoires ingebouwd: lederen telefoon console/DEFA Klasse III,volgen er waarschijnlijk nog meer
Re: Hallo allemaal
welkom,
ik neem aan dat je hem bij borchwerf hebt gehaald?
ik neem aan dat je hem bij borchwerf hebt gehaald?
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- UPtimus Prime
- Forum newbie
Ja precies
Deep Black Pearl High UP!/BMT/60PK/Dynamic 'Triangle'/Executive 'Maps & More'/Black Pearl decor/VAG.com o.a bochtverlichting,coming home/accessoires ingebouwd: lederen telefoon console/DEFA Klasse III,volgen er waarschijnlijk nog meer
Welkom Patrick !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom Patrick
Welkom Patrick!
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Welkom en veel plezier met de Up!
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Welkom, goede keuze!!!!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'