The Black Pearl
The Black Pearl
Net opgehaald Foto's volgen zsm.
edit: foto's toegevoegd. Leuk hoor, dat "uitpakken". Eerste 100km zitten erop en het bevalt goed
edit: foto's toegevoegd. Leuk hoor, dat "uitpakken". Eerste 100km zitten erop en het bevalt goed
Laatst gewijzigd door THID op wo 08 aug 2012, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Re: The Black Pearl
foto's toegevoegd in de eerste post
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Mooie UP!!, leuk die kentekenplaat met ""gefeliciteerd"
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
ziet er goed uit. kan niet wachten tot ik de mijne krijg duurt alleen nog ff
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
netjes en mooie Up!
thanks!
nu nog even uitvinden waar ik de chromen knipperlichten vandaan kan halen.
---
---
-
- Forum newbie
Ziet er fraai uit! Gefeliciteerd
Verwacht in week 32:
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
- UPtimus Prime
- Forum newbie
Van harte ziet er top uit!
Deep Black Pearl High UP!/BMT/60PK/Dynamic 'Triangle'/Executive 'Maps & More'/Black Pearl decor/VAG.com o.a bochtverlichting,coming home/accessoires ingebouwd: lederen telefoon console/DEFA Klasse III,volgen er waarschijnlijk nog meer
Van harte zeg !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
bedankt allen
---
---
Ik zie aan de foto's dat de Up! bij Century kocht is en ik ga er van uit dat je in Groningen woont, je zou dan bij AVA kunnen kijken op Driebond of Auto Rivista in Leeuwenborg.THID schreef:thanks!
Inderdaad in Groningen gekocht, maar woon er niet, uiteraard niet al te ver weg dus bedankt voor de tips!stUp! schreef:Ik zie aan de foto's dat de Up! bij Century kocht is en ik ga er van uit dat je in Groningen woont, je zou dan bij AVA kunnen kijken op Driebond of Auto Rivista in Leeuwenborg.THID schreef:thanks!
---
---
-
- Vagling liefhebber
Gefeliciteerd THID, prachtige auto!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Philips Silvervision WY 5watt, bij iedere autohandel.THID schreef:thanks!
ok, top, bedankt.CBdicX schreef:Philips Silvervision WY 5watt, bij iedere autohandel.THID schreef:thanks!
---
---
Sorry, foutje, het moet de PY 21watt zijn voor de voor en achter knipper, die 5 watt is voor de zijkant.......
ok, type was me nog niet eens opgevallen, had me inderdaad al ingeprent te zoeken naar py 21, toch bedankt voor de correctie!CBdicX schreef:Sorry, foutje, het moet de PY 21watt zijn voor de voor en achter knipper, die 5 watt is voor de zijkant.......
---
---
The Black Pearl is een beetje vies inmiddels maar wel al even de chrome knippers geplaatst. Heeft iedereen trouwens tegen de fitting aan nog wel een beetje oranje zitten? anders koop ik misschien nog andere, zijn niet de Philips SilverVision PY 21w.
edit: credits voor dit idee gaan naar Ron Up
edit: credits voor dit idee gaan naar Ron Up
---
---
Ziet er goed uit THID! veel veilige kilometers ermee gewenst...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket