Twijfel over leren bekleding en stoelverwarming
Twijfel over leren bekleding en stoelverwarming
Aangezien mijn Up bijna gebouwd gaat worden, ben ik aan het twijfelen of ik voor 570,- het nepleren bekleding en verwarming wil monteren ipv het 'normale' stoffen.
Wat is de ervaring met de nep eren stoelen en verwarming ?
Hoor graag van julllie !
Wat is de ervaring met de nep eren stoelen en verwarming ?
Hoor graag van julllie !
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Twijfel over leren bekleding en stoelverwarming
De stoelverwarming in de Up vind ik erg prettig. Met het leer heb ik geen ervaring. Wel ziet het er in het echt bijzonder fraai uit; zeker als je een witte Up hebt.
Het is al te laat.....
Hij staat al op de trein richting Leusden...., vanmiddag vernomen
oohw jammer.Jason schreef:Het is al te laat.....
ik had je net willen vertellen dat het zo geweldig lekker zit en dat ik er heel erg tevreden over ben
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik heb stoffen bekleding met stoelverwarming.
Van de stoelverwarming zal je zeker geen spijt krijgen! Deze staat altijd nog aan als het een koude ochtend is
Van de stoelverwarming zal je zeker geen spijt krijgen! Deze staat altijd nog aan als het een koude ochtend is
Tot nu toe nog geen hinder ondervonden van de lederen bekleding
Gisteren scheen de zon er vol op en toen ik instapte viel het wel mee.
De stoelverwarming is ook erg fijn! Werkt zeer goed En niet te vergeten de mooie matjes wat je er bij krijgt!
Ik zeg doen
Gisteren scheen de zon er vol op en toen ik instapte viel het wel mee.
De stoelverwarming is ook erg fijn! Werkt zeer goed En niet te vergeten de mooie matjes wat je er bij krijgt!
Ik zeg doen
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
mijn persoonlijke idee is dat je plezier zal hebben van stoelverwarming bij de stoffen stoelen
maar dat je bij warm weer , en hoog in de zomer ( wanneer komt het ?) je met een zweet reet en plak rug op het plastic zit ... sorry ik bedoel kunst leer ...
maar dat je bij warm weer , en hoog in de zomer ( wanneer komt het ?) je met een zweet reet en plak rug op het plastic zit ... sorry ik bedoel kunst leer ...
Laatst gewijzigd door eas op za 09 jun 2012, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Ook al zou ik het willen, het kan niet meer......
Het Uppie is geboren en staat op de trein richting Pon..
Het Uppie is geboren en staat op de trein richting Pon..
gefeliciteerd !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Kunstleder staat natuurlijk erg mooi met t Up logo erin maar ik heb t niet genomen omdat je idd last kunt krijgen van zweetkont en rug zoals Eric al zei. Ik wilde heeel graag stoelverwarming maar was niet mogelijk bij een high up. Wel bij een move up, gek eigenlijk.
Maar omdat ik perse de high up wilde en geen kunstleder heb ik consessies gedaan om dan maar geen stoelverwarming te willen hebben.
Eigenlijk heb ik nooit een kouwe kont, jullie wel?
Maar omdat ik perse de high up wilde en geen kunstleder heb ik consessies gedaan om dan maar geen stoelverwarming te willen hebben.
Eigenlijk heb ik nooit een kouwe kont, jullie wel?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Stoelverwarming: WATJEEEEEEEEEEEEEEEEES
De kunstleren bekleding ziet er goed uit.
Een paar keer in de auto gezeten terwijl de zon flink heeft staan branden. Vond het geen probleem.
Zelf heb ik de stoelverwarmin nog niet aangezet, maar het vrouwtje is er zeer blij mee.
Een paar keer in de auto gezeten terwijl de zon flink heeft staan branden. Vond het geen probleem.
Zelf heb ik de stoelverwarmin nog niet aangezet, maar het vrouwtje is er zeer blij mee.
Zonder lederen bekleding heb je evengoed een zweetkont, het verschil is alleen dat het zweet dan in de stoffen bekleding trekt. Geeft te denken.
Om dezelfde reden heb ik ook thuis lederen stoelen en banken. Lekker hygiënisch, zeker icm huisdieren of kinderen.
Om dezelfde reden heb ik ook thuis lederen stoelen en banken. Lekker hygiënisch, zeker icm huisdieren of kinderen.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leer geeft natuurlijk wel een opper luxe gevoel!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
ik wil wel de lederen bekleding maar ik vind stoelverwarming niks kan ik niet tegen het was anders geweest als ze ook konden koelen dan had ik het achter elkaar gedaan.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Inderdaad. Maar helaas is leer niet leverbaar op een up!Petrolhead Tom schreef:Leer geeft natuurlijk wel een opper luxe gevoel!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik zou t zeker doen..
Niet alleen voor nu, maar als je je up met een jaar of 15 wil verkopen zou je m sneller kwijt raken dan als je t niet hebt
Niet alleen voor nu, maar als je je up met een jaar of 15 wil verkopen zou je m sneller kwijt raken dan als je t niet hebt
Greets Marco,
VW Golf IV TDI (Daily)
VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily)
VW Golf IV TDI (Daily)
VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily)
-
- Vagling liefhebber
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hahahahahaha. In mijn Bmw had ik leer en stoelverwarming. Nu half leer en geen stoelverwarming. Ik moet zeggen dat ik het niet mis.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik ben bang dat het nep-leer snel kapot gaat, ik zou het daarom niet doen.