Sluiting bij of door 12 volt aansluiting (sig. aansteker).
-
- Vagling liefhebber
Sluiting bij of door 12 volt aansluiting (sig. aansteker).
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Sluiting bij of door 12 volt aansluiting (sig. aansteker
Er zit blijkbaar ergens sluiting in en zo te horen in je 12V accesoire aansluiting.
Weet niet of deze zijn zekering deelt met de auto radio, lijkt me vrij stug.
Zou als ik jou was gewoon langs de dealer gaan en het hun uit laten zoeken.
Het kan namelijk wel meer oorzaken hebben, geschakelde spanning wordt door middel van canbus module aangestuurd.
Daar zou dus mogelijk ook een probleem in kunnen zijn waardoor ook de radio niet meer aangeschakeld wordt.
Weet niet of deze zijn zekering deelt met de auto radio, lijkt me vrij stug.
Zou als ik jou was gewoon langs de dealer gaan en het hun uit laten zoeken.
Het kan namelijk wel meer oorzaken hebben, geschakelde spanning wordt door middel van canbus module aangestuurd.
Daar zou dus mogelijk ook een probleem in kunnen zijn waardoor ook de radio niet meer aangeschakeld wordt.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vagling liefhebber
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Oh je hebt geen RCD215?Bart007 schreef:Het was de stekker van de telefoonlader.
Maar het probleem is inmiddels opgelost.
Door de VW dealer is er een constante plus aangesloten voor mijn radio, die hebben ze getrokken van mijn 12 volt aansluiting.
Helaas was de boel wat los gaan zitten waardoor de sluiting is ontstaan.
Probleem is inmiddels door een goeie dealer opgelost!
Dus de dealer heeft zelf wat zitten vogelen waardoor je sluiting kreeg?
-
- Vagling liefhebber
en
Hallo
Ik was bezig mijn radio een jvc aan het plaatsen deze ging gelijk spelen dat wil ik liever niet ik wil hem achter het contactslot.
Bij het zoeken maakte ik sluiting hoorde tik maar heb nu geen spanning en kan niet vinden welke zekering stuk is ze allemaal er al uit gehad en gemeten maar geen stukken de gevonden.
Ook op de accu zit een zekering kastje maar daar zit hij niet bij heeft er iemand een idee.
Groet Hans
Ik was bezig mijn radio een jvc aan het plaatsen deze ging gelijk spelen dat wil ik liever niet ik wil hem achter het contactslot.
Bij het zoeken maakte ik sluiting hoorde tik maar heb nu geen spanning en kan niet vinden welke zekering stuk is ze allemaal er al uit gehad en gemeten maar geen stukken de gevonden.
Ook op de accu zit een zekering kastje maar daar zit hij niet bij heeft er iemand een idee.
Groet Hans
Han(d)s_UP
Ja kan welBart007 schreef:Ja heeft een constante plus aangesloten op mijn sony radio.
Is kennelijk niet helemaal goed gegaan, ben overigens nog niet tevreden met de aansluiting.
Had graag gewild dat hij ook aan kan als het contact uit is.
Maar dat kan kennelijk niet, jammer.
Ik heb hem op de juiste draad aan gesloten van de 12 volt aansluiting en werkt naar tevredenheid
Je moet hem wel goed monteren anders krijg je de problemen zoals hier wordt bescheven
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
-
- Vagling liefhebber
en
-
- Vagling liefhebber
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
ha BartBart007 schreef:Hoi Ben,
Gaat hij ook uit als je het contact uit zet?
inderdaad hij gaat uit met contact
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
-
- Vagling liefhebber
en
Mijn jvc zit op de geschakelde draad
contact half aan zodat je dagrij licht niet brand maar radio wel aan gaat
sleutel eruit is bij mij radio ook uit .
heb gewoon de iso stekker van jvc gebruikt en alles werkt perfect .
BTW alleen geel en rood omgewisseld zoals standaard bij VW seat skoda voor het geheugen
contact half aan zodat je dagrij licht niet brand maar radio wel aan gaat
sleutel eruit is bij mij radio ook uit .
heb gewoon de iso stekker van jvc gebruikt en alles werkt perfect .
BTW alleen geel en rood omgewisseld zoals standaard bij VW seat skoda voor het geheugen
ik denk dat je ook een canbus adapter erbij hebt zitten in die stekker.Ben schreef:ha BartBart007 schreef:Hoi Ben,
Gaat hij ook uit als je het contact uit zet?
inderdaad hij gaat uit met contact
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd