Hoi Mii-Jordy,
Het gaat om de High Up 75 PK Automaat waarbij het niet zou kunnen. Andere uitvoeringen van de High Up weet ik niet of dat niet mogelijk is. In de brochure is dit na te lezen trouwens, kijk naar de bolletjes achter de meeruitvoeringen.
Ik wil juist automaat rijden, omdat ik vind [persoonlijke mening] het veiliger is omdat je meer geconcentreerd op de weg bent wat er om je heen gebeurt, de motor niet af kan slaan bij het stoplicht, je eventueel nog iets kunt drinken zonder te hoeven schakelen, héél relaxed rijden is [/persoonlijke mening]
![Smile :-)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Waarschijnlijk ben ik mensen die pro-schakelbakken zijn tegen hun zere scheenbeen aan het schoppen, maar dat is zeker niet mijn bedoeling.
Mii-Jordy schreef:Trouwens al gekeken naar de verschillen tussen de 60 en 75 pk? Het extra vermogen komt er pas bij een vrij hoog toerental uit of is dit anders bij de automaat?
Ja dat heb ik, ik heb in beide gereden. Voor mijn gevoel (wellicht is het alleen een gevoel) vond ik de 75pk flotter rijden, sneller inhalen, maar ik vind de inruilwaarde flink hoger als je voor de 75pk zou gaan.
(+Nog even een leuke foto bij de dealer gemaakt)