Zekeringen
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Zekeringen
Bij mij zit aan de linkerzijde van het dashboard achter een afdekkap een tweede zekeringkast. Voor de duidelijkheid heb ik ff mijn dashboard gedemonteerd
Laatst gewijzigd door henri op za 28 jul 2012, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is van belang of er een originele radio in zit of een later ingebouwde radio
Bij een later ingebouwde radio kan de zekering overal zitten ligt aan de garage waar hij de +15 ofwel de geschakelde plus vandaan heeft gehaald.
Ik heb heb van de sigaretten aansteker gehaald en die is al gezekerd dus nog een zekering is niet nodig
De beste info heeft de dealer die het heeft ingebouwd
Gr. Ben
Bij een later ingebouwde radio kan de zekering overal zitten ligt aan de garage waar hij de +15 ofwel de geschakelde plus vandaan heeft gehaald.
Ik heb heb van de sigaretten aansteker gehaald en die is al gezekerd dus nog een zekering is niet nodig
De beste info heeft de dealer die het heeft ingebouwd
Gr. Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Thankshenri schreef:Klopt als een zwerende vinger, Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Hallo
Dat ziet er leuk uit .
Hoe haal je al dat plastic weg zonder het te beschadigen .
Groet Hans
Dat ziet er leuk uit .
Hoe haal je al dat plastic weg zonder het te beschadigen .
Groet Hans
Han(d)s_UP
Hallo
Vandaag gelukt hoor je kan de zijkant van het dashboard kan je er zo afhalen en ja daar zat een zekering van 15 amp. die stuk was deze vervangen en weer oké.
Nog wel even een draad van de sigarettenaansteker naar de radio getrokken en nu helemaal goed.
Nog allemaal bedankt voor de hulp
Groet Hans
Vandaag gelukt hoor je kan de zijkant van het dashboard kan je er zo afhalen en ja daar zat een zekering van 15 amp. die stuk was deze vervangen en weer oké.
Nog wel even een draad van de sigarettenaansteker naar de radio getrokken en nu helemaal goed.
Groet Hans
Han(d)s_UP
Misschien nog ter aanvulling:
voor model 2013 zitten de zekeringen op twee plaatsen:
1: aan de bestuurderszijde bij de koppeling achter een kap
2: in de motorruimte bovenop de accu.
verders geen andere plaatsen volgens instructieboekje. Er zijn geen schema's geleverd want ten tijde van het persen van het boekje kunnen er wijzigingen ontstaan aldus volkswagen.
voor model 2013 zitten de zekeringen op twee plaatsen:
1: aan de bestuurderszijde bij de koppeling achter een kap
2: in de motorruimte bovenop de accu.
verders geen andere plaatsen volgens instructieboekje. Er zijn geen schema's geleverd want ten tijde van het persen van het boekje kunnen er wijzigingen ontstaan aldus volkswagen.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Hans schreef:Hallo
Groet Hans
Ik heb ook eventjes gekeken maar hoe haal je die kap eraf dan ??
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Voorzichtig een kleine schroevendraaier tussen de naad en dan rustig trekken dan komt hij los.
Han(d)s_UP
Thanks!!Hans schreef:Voorzichtig een kleine schroevendraaier tussen de naad en dan rustig trekken dan komt hij los.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
@RonUp
Blz 260 van handleiding geeft overzicht van kleuren en bijbehorende ampere. Als je in google zoekt op: zekeringen up! Vind je onder afbeeldingen de afbeelding die ook ergens in dit topic staat, maar dan in z'n geheel. Daarmee heb je mooi zekeringen overzicht.
Even verder in deze omdat dit topic over zekeringen gaat.Jullie hebben het over de zekeringen, mooi dat jullie het weten..................want ik ben al maanden op zoek naar een zekeringenoverzicht!! Staat echt niet in mn boekje.....
HELP
Blz 260 van handleiding geeft overzicht van kleuren en bijbehorende ampere. Als je in google zoekt op: zekeringen up! Vind je onder afbeeldingen de afbeelding die ook ergens in dit topic staat, maar dan in z'n geheel. Daarmee heb je mooi zekeringen overzicht.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Dat overzicht had ik al ergens gevonden op t forum, maar is van de citigo. Kunnen we er vanuit gaan dat deze voor de Up identiek is?
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Ik heb handleiding Up! en Citigo net naast elkaar vergeleken. Het lijkt mij dat wij Up! rijders het overzicht van de Citigo kunnen aanhouden. In de handleiding Citigo staan nog wat meer zekeringoverzichten, ook die van de motor b.v.Ron UP schreef:Dat overzicht had ik al ergens gevonden op t forum, maar is van de citigo. Kunnen we er vanuit gaan dat deze voor de Up identiek is?
Om zeker te weten, kun je natuurlijk ff testen, gewoon zekeringetje verwijderen van radio of knipperlicht en dan testen.
Trial and Error .
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Zekeringsscheama van de citigo is niet hetzelfde als die van de Up! Daar ben ik vandaag wel achtergekomen ivm een defecte binnenverlichting.
Dan toch ook maar in het "officiële" zekeringen topic mijn vraag: Is het schema van de Mii gelijk aan de Citigo of aan de Up of heeft het een eigen schema?
Ik zoek de zekering voor mijn achterruitenwisser.
Ik zoek de zekering voor mijn achterruitenwisser.
De Up! van 2013 heeft een ander schema dan de Citigo. Een Up! van 2011 heeft wel hetzelfde schema als de Citigo.
Bij mij zat de zekering voor de binnenverlichting op plek 29 en in het boekje van de Citigo en het schema van een 2011 Up! op nr. 27.
Daarnaast staat in het boekje van de Citigo keurig een schema en in die van de Up! niet. Ook zo vaag.
Bij mij zat de zekering voor de binnenverlichting op plek 29 en in het boekje van de Citigo en het schema van een 2011 Up! op nr. 27.
Daarnaast staat in het boekje van de Citigo keurig een schema en in die van de Up! niet. Ook zo vaag.