Stoelverwarming + high Up!
Stoelverwarming + high Up!
Waarom is stoelverwarming in NL niet te krijgen icm een High Up? In diverse andere landen is dit standaard:
- Denemarken en nog een
- Groot Brittanie
- Duitsland meen ik ook maar daar heb ik zo gauw geen foto's van.
Heeft Pon dit niet goed onderhandeld?
En ja, het kan wel maar dan alleen met een lederpakket.
- Denemarken en nog een
- Groot Brittanie
- Duitsland meen ik ook maar daar heb ik zo gauw geen foto's van.
Heeft Pon dit niet goed onderhandeld?
En ja, het kan wel maar dan alleen met een lederpakket.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Re: Stoelverwarming + high Up!
Je kan ook een Move up met alle opties erop nemen, niemand die het verschil dan nog kan zien
Ik vind dit ook raar. Is een move-up met alle opties niet duurder?
Ik heb wel stoelverwarming in mijn High-UP maar dan icm gedeeltelijk lederen interieur
High up 75pk, Bluemotion, Deep black pearl, 5 Deurs, Drive pakket, Executive pakket, Airconditioning, Gedeeltelijk lederen interieur, Maps & More, Dynamic pakket triangle, productie wk 22-2012, afgeleverd 21-05-2012 (wk 25).
Heb hem al besteld en ben er tevreden mee zoals dat is. Ik probeer meer de discussie aan te zwengelen... Stel ik wil perse de salsa bekleding en stoelverwarming. Dan is emigreren de enige optie.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Nope scheelde mij 1000 euro ongeveer...Aike schreef:Ik vind dit ook raar. Is een move-up met alle opties niet duurder?
Bij de duitsers kon je apart alles apart aanvinken. Ik meen dat stoelverw toen 200 euro koste, en maakte niet uit of je nou leren stoelen had of stof. Pon heeft er voor gekozen om dit aleen met leder te kiezen, vonden ze overzichtelijker denk ik
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Bij de duitsers kon je apart alles apart aanvinken. Ik meen dat stoelverw toen 200 euro koste, en maakte niet uit of je nou leren stoelen had of stof. Pon heeft er voor gekozen om dit aleen met leder te kiezen, vonden ze overzichtelijker denk ik
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Op de Citigo Elegance ziet het standaard, vreemd dat dit op de High up geen optie icm de normale bekleding
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
Ik heb me hier ook al eens over verbaasd en geen idee welke reden aan dit besluit ten grondslag ligt. Het zou immers gewoon mogelijk moeten zijn. Toen de prijslijst van de Up net uitgekomen was, dacht ik eerst dat men het gewoon vergeten was te vermelden...
Bij de Citigo krijg je met airco zelfs automatisch stoelverwarming erbij (m.u.v. de Tour: standaard airco op, maar geen stoelverwarming verkrijgbaar).
En bij de Mii is het op vrijwel alle uitvoeringen gewoon als optie leverbaar voor 195 euro.
Bij de Citigo krijg je met airco zelfs automatisch stoelverwarming erbij (m.u.v. de Tour: standaard airco op, maar geen stoelverwarming verkrijgbaar).
En bij de Mii is het op vrijwel alle uitvoeringen gewoon als optie leverbaar voor 195 euro.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Inderdaad vreemd! Ik had het waarschijnlijk besteld als het leverbaar was geweest
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen