Time is Up: Einde Vw Up
Time is Up: Einde Vw Up
Up! GTI / Red & Black
Re: Time is Up: Einde Vw Up
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Time is Up: Einde Vw Up
Ook Autoweek meldt het einde verhaal voor de up!
https://www.autoweek.nl/autonieuws/ar ... -verhaal/
Top Gear, dat meldt dat de up! nu definitief dood is, vergist zich beslist! Ok, er komen geen nieuwe up!-jes meer bij, maar ik denk dat we ze nog heel lang in ons straatbeeld zullen blijven houden. Ze blijven erg geliefd, en ze zullen nu ook gebruikt ongetwijfeld steeds duurder worden.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/ar ... -verhaal/
Top Gear, dat meldt dat de up! nu definitief dood is, vergist zich beslist! Ok, er komen geen nieuwe up!-jes meer bij, maar ik denk dat we ze nog heel lang in ons straatbeeld zullen blijven houden. Ze blijven erg geliefd, en ze zullen nu ook gebruikt ongetwijfeld steeds duurder worden.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13487
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Time is Up: Einde Vw Up
Kapot gemaakt door Brussel. Helaas.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Time is Up: Einde Vw Up
Kapot gemaakt door Brussel. Helaas.
hoezo dat ?? ii zie andere merken toch gewoon de A klasse aanhouden
hoezo dat ?? ii zie andere merken toch gewoon de A klasse aanhouden
-
- Forum eindbaas
- Berichten: 1141
- Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
- Locatie: Omgeving Deventer.
Re: Time is Up: Einde Vw Up
A segment sterft uit. Tegenwoordig moéten er teveel dure veiligheidssystemen op zitten, waardoor een Up! Qua prijs heel dicht bij de Polo komt te zitten. Mensen kiezen voor dat geld dan toch vaak voor de grotere auto.
Tevens word een A segment auto ook te zwaar en te duur als hier een hybride systeem op gebouwd word.
Dit zie je overigens bij meer merken. Wat denk je van de ooit super goed verkochte Suzuki Alto...
Tevens word een A segment auto ook te zwaar en te duur als hier een hybride systeem op gebouwd word.
Dit zie je overigens bij meer merken. Wat denk je van de ooit super goed verkochte Suzuki Alto...
Re: Time is Up: Einde Vw Up
Zoals helaas steeds meer en meer kapot wordt gemaakt door de ongekozen hotemetoten daar in Brussel, die met hun circus iedere maand met hun hele hebben en houden verhuizen van Straatburg naar Brussel. En het ergste is dat ze daar de gekozen hotemetoten van de EU landen zonder blikken of blozen de wetten voorschrijven.
Re: Time is Up: Einde V aygow Up
Hyundai I10
Kia picanto
renault twingo
peugeot 108
citroen C1
toyota Aygo
Suzuki celerio
fiat 500
mazda2
zo even uit het hoofd
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Time is Up: Einde V aygow Up
Volgens mij vergis jij je wel een beetje. Als ik zo even uit het hoofd naar je lijstje kijk klopt e.e.a. niet:
peugeot 108
citroen C1
Suzuki celerio
Deze a-segmenters worden niet gecontinueerd door de fabrikanten. Wat de Celerio betreft, die is buiten Europa nog wel te koop, maar uit het Europese gamma gehaald.
mazda2
Dit is dacht ik geen a-segementer, maar wordt bij het b-segment gerekend
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Time is Up: Einde Vw Up
dan moeten we het blijkbaar van de koreanen hebben
Re: Time is Up: Einde Vw Up
Het is te schandalig voor woorden dat bij verschillende fabrikanten zelfs de B klasse niet meer geleverd gaat worden enkel en alleen om de elektrificatie die ons door de strot wordt geduwd en de absurde eisen aan benzine auto's die Europa in steeds snellere volgorde oplegt aan fabrikanten.
Maar ieder weldenkend mens kan zien aankomen dat die elektrificatie in haar huidige vorm het niet gaat en zeker ook niet kan worden. Want de actieradius van de meeste elektro auto's is bij lange na niet toereikend voor de persoon die dagelijks lange afstanden aflegt, waarbij de veel te lange oplaadtijd ook een enorm minpunt is.
Maar als het zo doorgaat met het belasten van elektrische infrastructuur komen we binnen zeer afzienbare tijd regelmatig zonder elektriciteit te zitten door overbelasting en kan er regelmatig helemaal niet meer worden gereden.
Maar ieder weldenkend mens kan zien aankomen dat die elektrificatie in haar huidige vorm het niet gaat en zeker ook niet kan worden. Want de actieradius van de meeste elektro auto's is bij lange na niet toereikend voor de persoon die dagelijks lange afstanden aflegt, waarbij de veel te lange oplaadtijd ook een enorm minpunt is.
Maar als het zo doorgaat met het belasten van elektrische infrastructuur komen we binnen zeer afzienbare tijd regelmatig zonder elektriciteit te zitten door overbelasting en kan er regelmatig helemaal niet meer worden gereden.