Dankje
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Dat merk je absoluut, je zou denken dat het niet veel uitmaakt maar het scheelt wel degelijk. De vorige eigenaar van de oz velgen rijdt nu weer op originele up gti velgen met goodyear banden en vond het gelijk een stuk stugger. Wel rijden we allebei op schroefsets op de laagste stand.
Ik had de Goodyear banden gewoon op gereden. Zodat ik juni vorig jaar 4 nieuwe Hankooks eronder kon leggen. Inmiddels rij ik sinds juni dit jaar op een tweede set nieuwe Hankooks op de voorzijde:p
Strak hoor Damian! Vooral de laatste foto, zou die van mij ook graag weer wat lager willen hebben.damianw26 schreef: ↑di 27 dec 2022, 18:38Even weer wat stof afblazen van dit topic met een lading nieuwe foto’s!
In januari heb ik de auto alweer 5 jaar en 62.000km in bezit, het afgelopen jaar is de up zeer weinig gebruikt, hij is alleen buiten geweest voor plezier en tour ritten, in totaal toch nog zo’n 8000km gereden met veel plezier.
Doordat ik de doodsaaie a3 etron als daily gebruik op dit moment blijft iedere rit in de up een echte traktatie. In de (nabije) toekomst zal de up dan ook beslist niet vertrekken voor iets anders, ben er erg aan gehecht. Wel wordt de up volgend jaar waarschijnlijk weer een dagelijkse auto en komt er een andere ‘speciale’ auto bij die de warme garage plek van de up gaat overnemen![]()
De woon werk afstand is 9 km enkele reis waardoor ik altijd gratis (lees a3 opladen met overschot aan zonne energie) met de a3 kan. Die wordt verder bijna niet gebruikt waardoor ik er bijna altijd de beschikking over heb. Verder komt er iets bij met minimaal 5 cilinders en een handbak, meer zeg ik nog nietOnlyWay=Up! schreef: ↑za 31 dec 2022, 12:35Strak hoor Damian! Vooral de laatste foto, zou die van mij ook graag weer wat lager willen hebben.damianw26 schreef: ↑di 27 dec 2022, 18:38Even weer wat stof afblazen van dit topic met een lading nieuwe foto’s!
In januari heb ik de auto alweer 5 jaar en 62.000km in bezit, het afgelopen jaar is de up zeer weinig gebruikt, hij is alleen buiten geweest voor plezier en tour ritten, in totaal toch nog zo’n 8000km gereden met veel plezier.
Doordat ik de doodsaaie a3 etron als daily gebruik op dit moment blijft iedere rit in de up een echte traktatie. In de (nabije) toekomst zal de up dan ook beslist niet vertrekken voor iets anders, ben er erg aan gehecht. Wel wordt de up volgend jaar waarschijnlijk weer een dagelijkse auto en komt er een andere ‘speciale’ auto bij die de warme garage plek van de up gaat overnemen![]()
Is de E-tron nog van je ouders of het hem overgenomen?
Wat voor auto komt er bij volgend jaar?