Hiero @upgrade TSI
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Hiero @upgrade TSI
Die wil ik ook wel, wat kost zulks?
Op ongeveer 4 en 7,5 cm vanaf rand en kabel...
Graag gedaan, net ff gecheckt op het toilet, 't is nog steeds Up!grade TSI van Erikiichel schreef: ↑ma 16 mei 2022, 19:07Met dank aan de heer (of dame?) hierboven
Aan de andere kant zit nog zo'n lampje.
Afdekking van de achterste rand zit er ook in: 1S0863459 + N91141501
Touwtjes: 5G6863447 + 8P0862528
Verder ziet u, als u goed oplet, het originele volledig leren interieur er ook in zitten.
Het wachten is nog op 1 sensor voor de climatronic en dan kan het dashboard ook weer terug.
Voor meer info, typ in de zoekbalk -achterbak bekleden-
En vind je het wat die bekleding voor de binnenkant, of geen behoefte aan?Up!grade TSI schreef: ↑ma 16 mei 2022, 22:28Voor meer info, typ in de zoekbalk -achterbak bekleden-
5 (1).JPG
6.JPG
Vooralsnog vind ik het wel goed zo. Het is immers maar de kofferbak en die paar krassen daar storen me niet zo.Up!grade TSI schreef: ↑vr 20 mei 2022, 08:25En vind je het wat die bekleding voor de binnenkant, of geen behoefte aan?Up!grade TSI schreef: ↑ma 16 mei 2022, 22:28Voor meer info, typ in de zoekbalk -achterbak bekleden-
5 (1).JPG
6.JPG
Ben je ook meteen verlost van de krassen aldaar
Tja, voor sommige mensen is hun auto echt een gebruiksvoorwerp, belachelijkiichel schreef: ↑vr 20 mei 2022, 08:27Vooralsnog vind ik het wel goed zo. Het is immers maar de kofferbak en die paar krassen daar storen me niet zo.Up!grade TSI schreef: ↑vr 20 mei 2022, 08:25En vind je het wat die bekleding voor de binnenkant, of geen behoefte aan?Up!grade TSI schreef: ↑ma 16 mei 2022, 22:28
Voor meer info, typ in de zoekbalk -achterbak bekleden-
5 (1).JPG
6.JPG
Ben je ook meteen verlost van de krassen aldaar
En het feit dat er zo te zien geen kant-en-klare onderdelen zijn is ook een beetje een no-go. Ik ben wel een beetje mister OEM![]()
De krassen en deuken in de achterste rand daarentegen waren wel echt... lomp![]()