Even mijn Up voorstellen
Even mijn Up voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben een Friezin die een tijd geleden haar eerste auto heeft gekocht, uiteraard een prachtige zwarte UP! uit 2013: cup editie met winterpakket. Mega blij mee!!
Binnenkort wil ik er wel wat dingetjes aan veranderen: smoke achterlichten en een spoiler er op. De zij knipperlichten heb ik al wel vervangen met “dynamische smoke” lichten.
Ik ben ook opzoek naar hoe ik de kaarten van het Garmin navigatiesysteem kan updaten en hoe ik de spoiler in de juiste kleur wil krijgen (laten doen?). Vandaar dat ik ook lid ben geworden van dit forum
Groetjesss
Ik ben een Friezin die een tijd geleden haar eerste auto heeft gekocht, uiteraard een prachtige zwarte UP! uit 2013: cup editie met winterpakket. Mega blij mee!!
Binnenkort wil ik er wel wat dingetjes aan veranderen: smoke achterlichten en een spoiler er op. De zij knipperlichten heb ik al wel vervangen met “dynamische smoke” lichten.
Ik ben ook opzoek naar hoe ik de kaarten van het Garmin navigatiesysteem kan updaten en hoe ik de spoiler in de juiste kleur wil krijgen (laten doen?). Vandaar dat ik ook lid ben geworden van dit forum
Groetjesss
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Even mijn Up voorstellen
Hoi Anna (gokje, je vergat je naam) gefeliciteerd met je Up! en welkom hier.
Groetjes Erik
Groetjes Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Bijna goed, het is Andrea. Bedankt!
- Up!grade TSI
- Donateur member
Ah, nogmaals Andrea, je Up! staat mooi te glimmen. Veel plezier met modden.
De eerste Update uitgevoerd, ging vrijwel moeiteloos. Helaas was de kabel rechts erg kort vergeleken met links maar het is gelukt! Ben er erg blij mee Binnenkort ook een dubbele uitlaat (sierstuk) eronder
- Up!grade TSI
- Donateur member
Netjes,lekker bezig
Mooie up!!! Welkom
Volkswagen Up! 1.0 High up Blue motion, Tungsten Silver, 60 pk, armsteun, cruise control, rubber matten, led dag rij licht, Ultra white vision dim/ groot licht, Silver vision knipperlichten
- BlackEdition
- Vagling liefhebber
LED?
Ziet er goed uit
BlackEdition - high up! - schroefset - face lift achterlichten - armsteun - leren stuur - LED dagrijverlichting/stadslicht - LED kentekenverlichting - 75pk - Touareg 17 inch. (zomer) --
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ