![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon/rolleyes.gif)
Op het reservewiel na een full-option uitvoering. Is ook niet zo moeilijk, op de Take-Up is alleen airco, radio/usb aansluiting en veiligheidspakket te bestellen. Dat laatste gebeurt niet zo vaak bij de kaalste Up, 3-deurs ook niet. Kon helaas geen 3-deurs High Up bestellen.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon/evil.gif)
Mijn hernieuwde eerste indruk van de Up is dat het heel erg comfortabel rijdt, licht stuurt en de versnellingsbak een stuk beter is geworden, prestaties zijn natuurlijk beperkt maar zeker niet slecht. Totaal anders dan de Cooper(s) met 15" en 17" (met stugge runflats), en zo moet het ook. Up is bedoeld voor woon/werkverkeer en in de winter relaxed rondtoeren.
Ten opzichte van m'n vorige Up in 2013 (Easy-Up) is deze wat duurder (door BPM, inflatie en stuntprijs destijds). Maar heeft dan nu ook:
centrale deurvergrendeling/afstandbediening, in hoogte verstelbaar bestuurdersstoel, elektrische raambediening en tot mijn grote verrassing: het dashboardkastje en toch nog een toerenteller/optimistische benzinemeter (zou er niet inzitten volgens spec).
Silvervisions geinstalleerd (met bloedende handen, blijft een ramp om zelf te doen, niks beter dus de facelift) en de Mii kofferbakinleg geplaatst (die kost 29, Citigo 39 en Up 59, de Up is dan zeker premium
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Op de planning voor volgend voorjaar: Waffle-velgen bestellen, rondkijken voor de dubbele bodem en evt. hoogteverstelling op bijrijderstoel.
Begreep van de verkoper dat de Up t/m september nog bestelbaar is met benzinemotor. Zo ja, dan is dit wel m'n laatste VW, voor elektrisch spaar ik voor een Mini (ergens in 2025).