Beste medeUppers,
Na een vakantieloze zomer en een gelockdownde winter bleek deze week het ultieme moment te zijn om eens creatief te gaan stoeien met mooie herinneringen. Nee: ik bedoel dan niet de herinneringen aan de 0 centimeter samenleving, maar aan avonturen beleefd met die bijzondere, lichtvoetige en verrassend veelzijdige auto met dat eigenwijze smoel: Onze Up. Ik dook onder in de familiefilm-archieven van de afgelopen jaren en knipte en plakte mezelf 2021 in.
Dus hier is, gewoon omdat het kan, een ode aan de Up.
Ode aan de Up
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Ode aan de Up
Geweldig gedaan! Jullie hebben echt veel gezien zeg. Schitterende Up! ook, ik heb een-in de basis- identieke, zag ik het goed dat jullie ook de caramelkleurige bekleding hebben?
Maar heel creatief gedaan, leuk op t eind die drone beelden
Groet Erik
Maar heel creatief gedaan, leuk op t eind die drone beelden
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- Autheo
- Donateur member
Een prachtige ode! Heel mooi gemaakt. Dat zullen aardig wat kilometers zijn geweest in die vijf minuten.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Dank je wel Erik. We houden van autorijden en ontdekken; dan krijg je dit . Er zijn zelfs meer landen waar we met deze Up zijn geweest maar die ontbreken in het filmpje: België, Frankrijk, Noorwegen, Estland, Litouwen, Slovenië...
Wat grappig dat je het caramelkleur noemt, ik noem het altijd "terracotta oranje". Een kleurtje om over na te denken in ieder geval. Ik heb even je auto-topic bekeken en ja: we hebben dezelfde bekleding. Nog meer overeenkomsten: Zelfde kleur, Een gechipte TSI en woonachtig in het noorden van Noord-Holland.Schitterende Up! ook, ik heb een-in de basis- identieke, zag ik het goed dat jullie ook de caramelkleurige bekleding hebben?
- Up!grade TSI
- Donateur member
Nou leuk Rienk! Broertjes van elkaar, dat schept een band Misschien komen we elkaar nog eens tegen, ik woon in Den Helder.Drup schreef: ↑di 05 jan 2021, 22:25Dank je wel Erik. We houden van autorijden en ontdekken; dan krijg je dit . Er zijn zelfs meer landen waar we met deze Up zijn geweest maar die ontbreken in het filmpje: België, Frankrijk, Noorwegen, Estland, Litouwen, Slovenië...Wat grappig dat je het caramelkleur noemt, ik noem het altijd "terracotta oranje". Een kleurtje om over na te denken in ieder geval. Ik heb even je auto-topic bekeken en ja: we hebben dezelfde bekleding. Nog meer overeenkomsten: Zelfde kleur, Een gechipte TSI en woonachtig in het noorden van Noord-Holland.Schitterende Up! ook, ik heb een-in de basis- identieke, zag ik het goed dat jullie ook de caramelkleurige bekleding hebben?
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)