Tevens heb ik mijn instaplijsten binnen ik heb er een foto van gemaakt met mijn hand erbij zodat men ongeveer de afmeting kan schatten.
Deze ga ik morgen of overmorgen even erop zetten.
![Afbeelding](http://i25.photobucket.com/albums/c59/Nazkul/Foto0098.jpg)
ebay baby !Tess schreef:Mooi!!!! Waar heb je ze vandaan???
Dat kan elk persoon zelf doen, er zit gewoon dubbelzijdig tape onder. Het is wel belangrijk dat je alles eerst even ontvet met remreiniger. En even uitmeten zodat hij mooi in het midden van je instap komt en de buitenkant netjes in lijn loopt met de rest. Het enige nadeel is dat het van dun metaal is dus het moet wel in een keer goed.CarmenM schreef:Kun je die dingen zelf makkelijk erin plakken? ook iemand die nogal ongeduldig is of beter door mn man of de garage laten doen...
staat op bladzijde 1 ! u bevind zich nu op bladzijde 2CBdicX schreef:Ik zal ook maar mee doen:
Mooi hoor.......
Waar gaat dit over
Wake UP call, bedankt, ik snap em.........Up-Jury schreef:staat op bladzijde 1 ! u bevind zich nu op bladzijde 2CBdicX schreef:Ik zal ook maar mee doen:
Mooi hoor.......
Waar gaat dit over
ja ja heren ik weet heteas schreef:ik weet wat het is ! het zijn vuilniszakken met een vw logo
ik zie precies waar dat is, dan hebben ze de camera zonder auto achter die groene dingen op de vangrail precies aan het einde van de busbaan net voor de afslag Heerhugowaard zuid. Als je er langs komt zie je de accupack in het gras liggen.Up-Jury schreef:Hier nog even een foto op een provinciale weg N242. De hufters