Heb deze gebruikt voor caraudio.
Zelfklevende en warm maken dan vormen ze makelijk.
Uiteraard even de boel ontvetten.
Vandaag ook in een gechipte up met milltek uitlaat meegereden.
Ben er nu officieel uit wat ik wil.
Binnenkort meer
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Nooit geweten dat je dit zo kon halen. Ben er wel mee bekend:) Bedankt in ieder geval! Komt op het to-do lijstjeDown schreef: ↑wo 18 mar 2020, 23:05https://www.easy-noisecontrol.nl/produc ... ngsplaten/
Heb deze gebruikt voor caraudio.
Zelfklevende en warm maken dan vormen ze makelijk.
Uiteraard even de boel ontvetten.
Vandaag ook in een gechipte up met milltek uitlaat meegereden.
Ben er nu officieel uit wat ik wil.
Binnenkort meer![]()
Zeker en tunnels/viaducten zijn een feestje
Resonated versie neem ik aan? Ga je voor de Road+ en/of de Non-Resonated dan ga je het sowieso merken:) Road+ heb ik zelf maar ik beschouw het zogenaamde 'gedreun' totaal niet als vervelend. Ieder zijn voorkeur natuurlijk:)
Okee dankje!Down schreef: ↑wo 25 mar 2020, 06:02Volgens de informatie die ik opgevraagd heb moet het passen.
Maar ga het delen verwacht hem zaterdag.
Hier de link https://ar-performance.nl/product-categ ... ti-1-0tsi/
Ik kan het maandag wel even opzoeken mits ik het niet vergeet natuurlijk:p Het gaat alleen om de bevestiging van de inlaatluchtslang van het luchtfilter naar de turbo?Down schreef: ↑za 28 mar 2020, 17:4620200328_174156.jpg
Verlopig weer even het orginele filter er op.
Heb iets anders op het oog dus de forge in de verkoop.
Helaas kom ik er niet uit met het monteren van de raceline turbo inlet.
Kom niet bij de bout waar hij mee vast zit.
Mocht iemand hier de tip van de dag hebben hoor ik het graag.
Ben benieuwd hoe hun ontwerp er dan uitziet! Zitten er nog voordelen aan die van Racingline t.o.v. de Forge of gaat het puur om het zicht?Down schreef: ↑za 28 mar 2020, 21:58Er komt binnen nu en 2 maanden een cold air intake beschikbaar racingline.(door de corona vast 2 maand)
Heb daar foto's van ontvangen dat ontwerp spreekt me nog meer aan.
Als de forge wat al zeer gaaf is.
En ook zeker iets doet(met standaard filter iets minder pit) nu merk je het als je terug gaat.
En gaat inderdaad inderdaad om het gedeelte tussen turbo en luchtfilter.
Kreeg via Instagram een tip van een duitser dat je met een hele smalle schroevendraaier t30 er net bij kan.
Dus ga langs de bouwmarkt en dat proberen.
En als jij nog tips hebt maandag graag natuurlijk.![]()