Nu ik de foto uitvergroot heb bekeken. Ben ik er ook van (uit ervaring) overtuigd, dat een T-stuk aansluiting meer luchtstromingsrichting blokkades geeft, dan wanneer er een Y-stuk (luchtdoorstroming vriendelijker) was gebruikt op de bestaande uitlaat van jouw auto.Blackciti schreef: ↑za 30 nov 2019, 17:51Op de foto ziet het er goed uit. Het staat beslist goed.
Maar wat ik mij afvraag: had de loop van de tweede buis niet anders gekund? Dan bedoel ik, dat de splitsing van de buizen direct vanaf het begin was gemaakt en de nieuwe over de hele lengte aan de andere kant had kunnen lopen. Dan heb je namelijk gelijk een betere/grotere, c.q. gemakkelijker doorstroming van de uitlaatgassen.
Bij het plaatsen van een Y-stuk iets van de achterdemper gemonteerd had een betere en hogere montage mogelijkheid gegeven, dat de nieuwe rvs uitlaatpijp vóór de reservewielbak uitgekomen, en daarbij door de hogere ligging van de rvspijp, geen zorgen waren geweest van de forumleden.
Maar staat jouw auto met zijn wielen op straat dan is een op en top Good Looks.