Kofferbakschaal ???
Kofferbakschaal ???
Zaterdag bij de dealer een kofferbakschaal besteld bij de dealer, deze kon ik vandaag ophalen. Blijkt dat ze er een met variabele bodem hebben besteld en dat er geen voor de vaste laadvloer beschikbaar is in mijn uitvoering. Volgens mij moet de vaste laadvloer toch ook gewoon passen als je een variabele laadvloer hebt. Wie kan mij hier antwoord op geven.
Re: Kofferbakschaal ???
Wilocat schreef: ↑di 18 jun 2019, 13:38Zaterdag bij de dealer een kofferbakschaal besteld, deze kon ik vandaag ophalen. Blijkt dat ze er een met variabele bodem hebben besteld en dat er geen voor de vaste laadvloer beschikbaar is in mijn uitvoering. Volgens mij moet de vaste laadvloer toch ook gewoon passen als je een variabele laadvloer hebt. Wie kan mij hier antwoord op geven.
Dat is toch een rubberen schaal?
Als ik de verstelbare bodem eruit haal is het verschil met diepte (richting de achterbank) wel groot met boven en het laagste punt. Het kan dan zijn dat de schaal niet de complete bodem afdekt!
Als ik de verstelbare bodem eruit haal is het verschil met diepte (richting de achterbank) wel groot met boven en het laagste punt. Het kan dan zijn dat de schaal niet de complete bodem afdekt!
Ondertussen een leverancier op internet gevonden die wel alle 2 de mogelijkheden aanbied.
-
- Donateur member
Of een hele laadvloer, weg met die achterbank.