Er zijn hier 2 verschillende situaties geloof ik? Geluid knak met intrappen koppelings pendaal en geluid knap met opkomen koppeling (vanuit versnellings bak) Van welke had jij last ? Want het is opzich wel apart dat je effe met een nieuw set penaal en cilinder knakloos bent en daarna weer wel. Hoe lang zat hier tussen qua tijd? Langers als dat je nu rijd met die versteveing zonder geluid? Klinkt wel interresant namelijk.Grooveup2013 schreef: ↑do 06 apr 2017, 00:19Luuk:
Je trapt toch niet sltijd recht in? Je zit toch niet sltijd 90 graden met je knieen... igr wasr het om gaat is dat de kraht tijdens het intrappen aan de linker kant van het pedaal zit... dat is wst ik bedoel met schuin en meer niet... het is heel simpel ik heb dit 3 jasr onderzocht en van alles geprobeerd en met de laatste oplossing werkt het dus... kijk maar wat je doet... mijn mening blijft nog dteeds dst vervangen bij de dealer geen zij heeft... het is gewoon een fabrieksfout anders hadden niet zoveel mensen last van
Bij onze UP is het meer met opkomen van koppelings pedaal, maar dan net voor het aangrijpen van de koppeling in de versnellingsbak een knak/klik te horen.
Best lastig met die 2 verschillende situaties in 1 topic haha.