Woensdag ophalen, ik kan niet wachten.

De hoofdreden is dat we best graag een automaat wilden hebben. Er zijn wat praktische redenen die er voor zorgen dat een automaat handiger is. Daarbij heeft deze Mercedes elektrisch verstelbare stoelen, dat is voor mijn vrouw net wat makkelijker dan de wijze waarop de handmatig verstelbare stoelen werken in de BMW. Uiteindelijk had ik vanaf meet af aan graag wat meer vermogen gehad in de BMW. Het is een heerlijke auto die subliem is samengesteld en waarbij ik, afgezien van vier bobines, helemaal niets mee heb gehad in de ruim 12k die we er op hebben gereden maar een 3.5 V6 is niet te versmaden zoals je zult begrijpen.
Dit blok levert 370 NM van 3250 tot 5250 toeren. Heerlijk schakellui te rijden dus. De wielen blijven nog wel even omdat er vier nieuwe banden onder zitten en ik vier winterbanden heb liggen die ook passen.Autheo schreef: ↑ma 15 apr 2019, 21:02Zo leer je nog eens wat, nou nou, een 3,5 l 6 cilinder met 306 pk klinkt goed zeg!. Wel even heel wat anders dan mijn 2,2 l 4 cilinder met 60 pk ....
Dat blok van jouw heeft dus 5 keer zo veel paarden erin. En hoeveel koppel heeft die daarbij?
Kan me voorstellen dat je niet wachten kunt!
Ben ook benieuwd hoe lang die grote wielen er onder blijvenOf wissel je die gelijk met die van je BMW?