Zoals het onderwerp al zegt kan je al een turbo laten inbouwen, moet je alleen wel even naar Duitsland.
http://www.mathilda-racing.de/carimage. ... =96&id=167
BAM !
Turbo laten inbouwen
Turbo laten inbouwen
Did you have your UP today ? Level UP !
Re: Turbo laten inbouwen
Of je wacht op de Up! GT (i) Dat word waarschijnlijk een turboblok met +/- 110 pk..
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus
Bedoel je met BAM!, daar gaan de drijfstangen.......
40 PK meer met standaard drijfstangen, krukas, krukaslagers, ect ect, is denk ik vragen om problemen
Wel leuk dit soort ontwikkelingen, maar als je het goed wil doen en op volle turbo druk wilt gaan rijden dan zal het gehele blok aangepast moeten worden, kosten, ik denk een halve UP !
40 PK meer met standaard drijfstangen, krukas, krukaslagers, ect ect, is denk ik vragen om problemen
Wel leuk dit soort ontwikkelingen, maar als je het goed wil doen en op volle turbo druk wilt gaan rijden dan zal het gehele blok aangepast moeten worden, kosten, ik denk een halve UP !
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ach, met een compacte turbo, T15 o.i.d., en een (over)druk van maximaal 0,5 bar moeten er best leuke resultaten te behalen zijn zonder dat je direct elke 5.000 km een blok aan gort rijdt. Voor grotere vermogens dan die 115 pk is compressieverlaging d.m.v. andere zuigers aan te raden.
In het verleden zijn ook al leuke resultaten behaald met o.a. Fiat's Cinquecento en Mazda's MX-5 voorzien van een kleine turbo zonder gewijzigde motor-internals.
In het verleden zijn ook al leuke resultaten behaald met o.a. Fiat's Cinquecento en Mazda's MX-5 voorzien van een kleine turbo zonder gewijzigde motor-internals.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ook op het type Micra dat ik heb gehad. Alleen ging wel iedere 15 a 20k kilometer de 3e cilinder naar zijn gootje.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ja ik wacht ook zeker op de GT versie... En ben hard aan het sparen... Nodigt dan wel weer uit om harder te rijden geeft weer sneller slijtage en gaat weer in de papieren lopen... (Blijf voorlopig lekker cruisen)CBdicX schreef:Bedoel je met BAM!, daar gaan de drijfstangen.......
Did you have your UP today ? Level UP !
115 pk is de meer dan helft meer vermogen, daarvan blijft dit Dinky Toy blokje echt niet heel.......
Wil je meer power hang er dan een hayabusa blok in......
Zijn zat van die gekken die dat doen, check die smart busa op youtube.
Die trekt een ferrari eruit
Niet dat ik dat ga doen.... Ben blij met mijn 60pk
Zijn zat van die gekken die dat doen, check die smart busa op youtube.
Die trekt een ferrari eruit
Niet dat ik dat ga doen.... Ben blij met mijn 60pk