Das niet verkeerd. Wil er ook ooit nog eens lucht onder. Vind ik toch wel wat hebben. Weet niet of ik dat blauw per se mooi vind. Als ik goed kijk zitten er nu knipperlichten in de spiegels? Dat lijkt me wel een leuke optie
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: zo 18 mei 2014, 12:00
door Riddick
De Braziliaanse up! is volgens mijn al voorzien van modeljaar 2015 upgrades.
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: zo 18 mei 2014, 22:26
door TwitNour
Die gekantelde achterwielen vind ik foeilelijk... No offence. Verder leuk geknutseld.
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: zo 18 mei 2014, 22:44
door Riddick
Dat zal wel nodig zijn om ze in de wielkasten te krijgen als hij geheel naar beneden zakt.
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: ma 19 mei 2014, 12:33
door TwitNour
Riddick schreef:Dat zal wel nodig zijn om ze in de wielkasten te krijgen als hij geheel naar beneden zakt.
Dat naar beneden zakken is dan overbodig in mijn ogen.
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: ma 19 mei 2014, 18:13
door Pop Up!
Vindt alleen de dubbele raambediening en de knipperlichten in de spiegels mooi!
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: ma 19 mei 2014, 18:33
door Tom Westendorp
Ik vind het gaaf. Waarom? Omdat het kan!
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: ma 19 mei 2014, 20:58
door MiiRens
Tuning vind ik mooi als het ook nut heeft (en met nut bedoel ik niet looks), in de praktijk blijkt dat zo'n air apparaat toch minder is dan een goede demper-veer set. Als je dan ook nog de wielen in een wel erg vreemde stand moet zetten om de boel te laten passen dan .............. tja. Voor de rest ziet het wel leuk uit, zeker de stoelen en de spiegels met richtingaanwijzers (meer is er eigenlijk ook niet op wat spuitwerk na).
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: di 20 mei 2014, 05:59
door Inge
Vind het spuit werk binnenin erg mooi gedaan maar de rest niet echt mijn smaak. Zeker de wielen vind ik erg lelijk op deze manier.
Re: up! tuning Brazilian way.
Geplaatst: di 20 mei 2014, 08:33
door Tom Westendorp
MiiRens schreef:Tuning vind ik mooi als het ook nut heeft (en met nut bedoel ik niet looks), in de praktijk blijkt dat zo'n air apparaat toch minder is dan een goede demper-veer set. Als je dan ook nog de wielen in een wel erg vreemde stand moet zetten om de boel te laten passen dan .............. tja. Voor de rest ziet het wel leuk uit, zeker de stoelen en de spiegels met richtingaanwijzers (meer is er eigenlijk ook niet op wat spuitwerk na).
Kun je dat onderbouwen? Een goede air setup is niet minder, wellicht zelfs beter, dan een conventioneel onderstel. Je moet alleen rekening houden met de airbags die je gebruikt. Hoe stugger hoe minder comfortabel. De enige nadelen van air ride die ik kan ontdekken zijn de hoge prijs en het extra gewicht.