Lampen besteld

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Lampen besteld

Bericht door Snoopy » wo 22 mei 2013, 20:04

Nog steeds in afwachting van m'n Uppie.... Maar wel aan het voorbereiden op de komst. Ik hoop deze week of volgende week een telefoontje te krijgen. Ik heb nog wielslotbouten besteld... En nu ook lampen.

Manlief heeft flink zitten speuren op internet voor mooie lampen, want ik wil perse wel dat natuurlijk de kleuren goed matchen als alles aanstaat. Voor de dagrijverlichting hebben we leds besteld, en voor de dim- en mistlampen hebben we mooie Philips Diamonds Vision besteld. Dan nog leds voor de kenteken verlichting besteld. Verder heb ik ook al mooie chrome oranje lampjes liggen voor mijn knipperlichten voor en zijkant.

En mijn persoonlijke icoon, die ligt als sticker ook al klaar... Snoopy. Ik heb 2 types en ben er nog niet uit welke ik ga gebruiken straks....of misschien wel allebei... Dus als jullie straks een darksilveren Up! zien rijden met Snoopy achterop...Dan weet je het, hihihi. En natuurlijk straks foto's als ie er is.

Ook ga ik nog mooie ventiedopjes erop laten zetten met het VW Logo :-)
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Bhuddymahn
Donateur member

Re: Lampen besteld

Bericht door Bhuddymahn » wo 22 mei 2013, 20:14

Leuk Snoopy! Erg benieuwd, heb je een 3 of 5 deurs? Met drive pakket neem ik aan? Ik ben heel jaloers op het panoramadak!
Houd er wel rekening mee dat LEDjes voor drl niet helemaal werken zoals het moet, omdat ze niet afzwakken wanneer het dimlicht aangaat. Voordeel van LED is natuurlijk wel dat je altijd mooi wit/blauw licht houdt.

Ik heb trouwens van de dealer bij aflevering wielslotbouten gekregen, dus ik hoop niet dat je ze voor niets hebt gekocht.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Snoopy » wo 22 mei 2013, 20:27

Ik heb de 5-deurs, vind ik wel zo praktisch :D en ja met drive pakket, Hihi. Helemaal aangekleed dus wel een hele vette auto vind ik zelf... Ben ook echt wel heel ongeduldig aan het worden.
Tja, geen idee wat betreft de ledjes... Wij dachten dat ze wel zo werkten,maar ja we zien het wel. Weet je of daar een ander alternatief voor is? Ik vind het zelf wel zo mooi als alle lichten zo goed als dezelfde kleur hebben...

O? Heb je ze erbij gekregen, wat grappig. Toen ik aangaf dat ik die nog wilde hebben (de wielslotbouten) toen kreeg ik keurig een mailtje dat ze dat zouden regelen... Maar niets gehoord over dat ze er al bij zitten. Ik zal het bij de aflevering met factuur wel zien hoe het zit.. En natuurlijk laat ik het dan even weten. Hoelang heb jij je Up! al?
En Up! we go!!!

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » wo 22 mei 2013, 20:48

Wij rijden ruim een maand in onze (Dark silver) High Up. Al 5000km op de teller, als het zo doorgaat wordt dat 50000km of meer per jaar :o Maar inderdaad, je hebt een volle bak zo!

Ledjes werken helaas niet zo, ze staan gewoon 'aan' of 'uit'. Ze veranderen niet als er tussen 21w en 5w wordt gewisseld. Een alternatief zijn de PIAA lampjes (H724), zijn ook wit, al worden die wel geel als je dimlicht aan doet, en het andere alternatief zijn deze: http://www.ebay.nl/itm/2x-Vauxhall-Insi ... 108wt_1263

DIe heb ik ook, en zijn bij dimlicht aan ook nog wit. Bovendien 10 euro goedkoper dan de PIAA ;)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » wo 22 mei 2013, 23:52

Ik heb lang gezocht naar lampjes voor de drl!... Piaa bleef geelig. En deze schijnen wit! En passen goed bij de xenonkleur. Als je geen gedoe wilt en gewoon lampjes wilt steken dan zijn die van buddymans link goed! Alleen zijn ze als ze uit staan kwa lampkleur blauw. Dat vind ik het enige nadeel...

Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Snoopy » do 23 mei 2013, 07:25

Bhuddymahn schreef:Wij rijden ruim een maand in onze (Dark silver) High Up. Al 5000km op de teller, als het zo doorgaat wordt dat 50000km of meer per jaar :o Maar inderdaad, je hebt een volle bak zo!

Ledjes werken helaas niet zo, ze staan gewoon 'aan' of 'uit'. Ze veranderen niet als er tussen 21w en 5w wordt gewisseld. Een alternatief zijn de PIAA lampjes (H724), zijn ook wit, al worden die wel geel als je dimlicht aan doet, en het andere alternatief zijn deze: http://www.ebay.nl/itm/2x-Vauxhall-Insi ... 108wt_1263

DIe heb ik ook, en zijn bij dimlicht aan ook nog wit. Bovendien 10 euro goedkoper dan de PIAA ;)
Oke, super dank voor de tip. Ik kijk even wat er met mijn nu bestelde lampen gebeurd en eventueel kan ik die van de link bestellen, want het is wel mooier als ze dimmen bij dimlicht aan. Zo leren we weer wat. Die PIAA lampen hadden wij ook gezien, maar jeee schrok wel van de prijs, maar ja aan de andere kant.. als we wat goeds willen. Maar dit lijkt me een prima alternatief.

Wooowwwww, 5000 km in een maand, lekker op weg. Ik heb mijn huidige auto (Aygo) nu bijna 1,5 jaar en er staat bijna 30.000 km op. Ik hoop er heel hard op dat ze van de week bellen en dat ik mijn Up! volgende week zaterdag kan ophalen... dan zou het kunnen dat ik mijn Aygo net op 30.000 km ga zetten, zou wel leuk zijn nog. En dan in de Up! de proefrit was super, manlief zei dat ik de hele rit met een big smile had gezeten, dus ik denk zo dat het met de kilometers ook weleens hard kan gaan :D

Nou als de auto er is, natuurlijk komen er dan foto's....met de voor en na van de lampen natuurlijk :D
En Up! we go!!!

JosuahUp!
Forum newbie

Bericht door JosuahUp! » vr 24 mei 2013, 18:46

Hoi snoopy!

Mag ik vragen waar je de philips diamond vision heb gekocht? of besteld?
Heb daar wel interesse in :)
{High UP! }{60pk}{Bluemotion}{3 deurs}{Triangle velgen}

Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Snoopy » za 25 mei 2013, 08:10

JosuahUp! schreef:Hoi snoopy!

Hoi JoshuaUp, natuurlijk mag je dat vragen. Al mijn lampen, stickers en autohoes komen via EBay. De diamond Vision lampen heb ik (eigenlijk mijn mannetje) via deze link

http://www.ebay.nl/itm/251153729841?ssP ... _730wt_943

besteld. Het gaat best snel en netjes ingepakt. Ook kregen we netjes bericht en konden we het pakketje volgen.
Succes! Laat je weten of je ze ook besteld?
En Up! we go!!!

Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Snoopy » za 25 mei 2013, 08:12

Snoopy schreef:
JosuahUp! schreef:Hoi snoopy!

Hoi JoshuaUp, natuurlijk mag je dat vragen. Al mijn lampen, stickers en autohoes komen via EBay. De diamond Vision lampen heb ik (eigenlijk mijn mannetje) via deze link

http://www.ebay.nl/itm/251153729841?ssP ... _730wt_943

besteld. Het gaat best snel en netjes ingepakt. Ook kregen we netjes bericht en konden we het pakketje volgen.
Succes! Laat je weten of je ze ook besteld?
Ik heb trouwens van deze lampen voor m'n dimlicht en voor m'n mistlampen besteld, zodat je wel dezelfde kleur houdt.
En Up! we go!!!

JosuahUp!
Forum newbie

Bericht door JosuahUp! » za 25 mei 2013, 14:15

Aha thanks voor de link! Ga ik ze vanavond even bestellen. :)
Heb je dezelfde fitting voor de mistlamp gedaan? Dat is dan toch hb4? Of past een h4 er ook in?

Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Snoopy » za 25 mei 2013, 17:32

H4 inderdaad voor het dimlicht en HB 4 voor de mistlampen.... Dit is de link voor de mistlampen....

http://www.ebay.nl/itm/271169259212?ssP ... _740wt_943

De aansluitingen zijn idd anders. Hierbij een foto.... :) en meteen goed nieuws, want vandaag gebeld door de dealer, ik ga volgende week zaterdag m'n Uppie ophalen...
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (110.32 KiB) 4067 keer bekeken
En Up! we go!!!

JosuahUp!
Forum newbie

Bericht door JosuahUp! » za 25 mei 2013, 19:08

Thanks! Heb ze net beide besteld! Hopen dat ze snel binnen zijn :D

Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Snoopy » za 25 mei 2013, 21:00

JosuahUp! schreef:Thanks! Heb ze net beide besteld! Hopen dat ze snel binnen zijn :D
:D ik help je hopen, komt vast wel goed ;)
En Up! we go!!!

mladen
Forum newbie

Bericht door mladen » vr 31 mei 2013, 07:45

Led's werken in beide standen:

Tadaaaaaaa....

http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=2108

upje
Forum newbie

Bericht door upje » vr 27 dec 2013, 11:09

Hallo up mensen ik had een vraagje wij krijgen in januari een nieuwe up maar ik wil andere verlichting er in hebben zonder de boel te verbouwen zijn er ook lampen met xenon licht die je er zo in kan plaatsen als dim light en groot licht led mag ook en welke lamp moet er in de mistlamp en waar kan ik ze kopen of bestellen ik hoor hey graag van jullie groetjes

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » vr 27 dec 2013, 12:00

upje schreef:Hallo up mensen ik had een vraagje wij krijgen in januari een nieuwe up maar ik wil andere verlichting er in hebben zonder de boel te verbouwen zijn er ook lampen met xenon licht die je er zo in kan plaatsen als dim light en groot licht led mag ook en welke lamp moet er in de mistlamp en waar kan ik ze kopen of bestellen ik hoor hey graag van jullie groetjes
Welkom! Gebruik even de zoekfunctie en lees de verschillende topics door dan zul je snel genoeg vinden wat je allemaal nodig hebt om je nieuwe auto helemaal naar je zin te maken.

Veel plezier op het forum! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

upje
Forum newbie

Bericht door upje » za 28 dec 2013, 11:21

hallo tom
welke up heb jij.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » za 28 dec 2013, 11:28

Ik heb geen up. Ik rijd in een Honda S2000. Ik hoop nog steeds op een Up! GT.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie