Underseat subwoofer

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
N!jntje
Forum eindbaas

Re: Underseat subwoofer

Bericht door N!jntje » do 24 jul 2014, 11:27

Ik weet niet of je het wiel al hebt uitgevonden guido?
Maar:
Bedrading gaat over links en rechts via de speakers.
Gele draad waar de zekering op zit gaat linksvoor onder de paravaan kap door (waar de kabelboom naar binnen gaat een gaatje prikken en erdoorheen douwen). Dit word even pielen... omdat aan de binnenkant dikke bekleding zit waar je doorheen moet. Dan ondersteboven liggen op je stoel zodat je de draad onder je dash vandaan kan halen.
Blauw witte draad aan je sigaretten aansteker vastmaken ;) Dan doet de sub het alleen wanneer je hem op contact hebt staan of wanneer je je auto aanzet.

Tips:
-Geen draden doorknippen maar juist omhulsel eromheen over halve cm wegsnijden en dan solderen.
-Deurpaneel eerst loshalen bij B stijl. Dus om de hoek heen trekken. Daarna rechtstandig wegtrekken.
-Dorpelbescherming is rechtstandig omhoog trekken
-Net voor de dorpelbescherming (onderkant dashboard) zit de motorkaphendel. Deze loshalen door eerst het valse dopje eraf te halen. Dan schroefje eruit draaien met platte schroevendraaier. Dan de motorkaphendel in open stand via de zijkant een platte schroevendraaier ertussen stoppen en de vergrendeling ertussenuit wippen. Dan de hendel eraf trekken. Dan de kap eraf trekken. Dan je bekleding onder je pedalen naar voren trekken en zo de blauw witte draad naar je sigarettenaansteker leiden. (anders kom je tekort!)
-Om bij je sigarettenaansteker te komen moet je de kap in het midden onder je dash loshalen. (dus tussen middentunnel en radio in). Hierachter vind je 2 x torx 20 of 25. Dan moet je 2 x de torx loshalen onder je pookhoes. En je pook er ook vanaf halen zodat je ruimte hebt. De pookhoes haal je los door rechtstandig omhoog te trekken. De pook haal je los door de ring onder je pook los te halen. Als je dit allemaal hebt gedaan dan kun je tenminste op een normale manier solderen aan je sigarettenaansteker.

GuidoUp
Forum eindbaas

Re: Underseat subwoofer

Bericht door GuidoUp » do 24 jul 2014, 12:00

Ik heb al een woofer erin haha... Ik heb de tulp afgetapt van de originele boxen kabel.. Mooi met schoentjes en gesoldeerd. En de + kabel heb ik naar binnen gevoerd via onder het dashboard kastje.. Genoeg ruimte.
En de remote heb ik ook inderdaad via de sigaretten plug afgetapt :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie