Hallo,
Weet iemand of het decorinleg makkelijk los te halen is? Ik zit er namelijk aan te denken om deze over te laten spuiten in candywhite. Dan zou m'n Up! helemaal af zijn.
Decorinleg eraf?
Re: Decorinleg eraf?
Makkelijk kun je vergeten het losse decorinleg (wist ik ook niet) schijnt gelast (kunstoflassen dus :0 ) te zijn aan de rest dus vraag ff Henri hier die heeft het gedaan met de zijne..
Ik zou er niet aan beginnen iig kost hoop duiten weer iig had je beter highup kunnen nemen en kiezen toch ??
Ik zou er niet aan beginnen iig kost hoop duiten weer iig had je beter highup kunnen nemen en kiezen toch ??
The Only Way is UP!
bespraar je een hoop troep.. koop een bus plastidip.. in de betreffende kleur en.spuit het.. kijk op onternet of youtube.. staan genoeg filmpjes van het.resultaat en hoe je het moet doen
Is Wrappen in folie niet een optie?
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Plastidip of wrappen is de meest eenvoudige optie. Wil je het supernetjes hebben, dus ook om de ventilatieroosters e.d., dan moet je ff je dashboard demonteren en naar een professionele spuiter brengen.
Ik heb een High up, en de keuze bestond uit zwart (wat het is geworden), grijs of rood. Candywhite is niet leverbaar op een candywhite high upRonaldNL schreef:Makkelijk kun je vergeten het losse decorinleg (wist ik ook niet) schijnt gelast (kunstoflassen dus :0 ) te zijn aan de rest dus vraag ff Henri hier die heeft het gedaan met de zijne..
thanks, wellicht dat ik 1 van de opties ga proberen!henri schreef:Plastidip of wrappen is de meest eenvoudige optie. Wil je het supernetjes hebben, dus ook om de ventilatieroosters e.d., dan moet je ff je dashboard demonteren en naar een professionele spuiter brengen.