up! tuning Brazilian way.
Re: up! tuning Brazilian way.
Das niet verkeerd. Wil er ook ooit nog eens lucht onder. Vind ik toch wel wat hebben. Weet niet of ik dat blauw per se mooi vind. Als ik goed kijk zitten er nu knipperlichten in de spiegels? Dat lijkt me wel een leuke optie
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
De Braziliaanse up! is volgens mijn al voorzien van modeljaar 2015 upgrades.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Die gekantelde achterwielen vind ik foeilelijk... No offence. Verder leuk geknutseld.
Dat zal wel nodig zijn om ze in de wielkasten te krijgen als hij geheel naar beneden zakt.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Dat naar beneden zakken is dan overbodig in mijn ogen.Riddick schreef:Dat zal wel nodig zijn om ze in de wielkasten te krijgen als hij geheel naar beneden zakt.
Vindt alleen de dubbele raambediening en de knipperlichten in de spiegels mooi!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik vind het gaaf. Waarom? Omdat het kan!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Tuning vind ik mooi als het ook nut heeft (en met nut bedoel ik niet looks), in de praktijk blijkt dat zo'n air apparaat toch minder is dan een goede demper-veer set. Als je dan ook nog de wielen in een wel erg vreemde stand moet zetten om de boel te laten passen dan .............. tja. Voor de rest ziet het wel leuk uit, zeker de stoelen en de spiegels met richtingaanwijzers (meer is er eigenlijk ook niet op wat spuitwerk na).
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Vind het spuit werk binnenin erg mooi gedaan maar de rest niet echt mijn smaak. Zeker de wielen vind ik erg lelijk op deze manier.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kun je dat onderbouwen? Een goede air setup is niet minder, wellicht zelfs beter, dan een conventioneel onderstel. Je moet alleen rekening houden met de airbags die je gebruikt. Hoe stugger hoe minder comfortabel. De enige nadelen van air ride die ik kan ontdekken zijn de hoge prijs en het extra gewicht.MiiRens schreef:Tuning vind ik mooi als het ook nut heeft (en met nut bedoel ik niet looks), in de praktijk blijkt dat zo'n air apparaat toch minder is dan een goede demper-veer set. Als je dan ook nog de wielen in een wel erg vreemde stand moet zetten om de boel te laten passen dan .............. tja. Voor de rest ziet het wel leuk uit, zeker de stoelen en de spiegels met richtingaanwijzers (meer is er eigenlijk ook niet op wat spuitwerk na).
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ