Mistlampen in hoogte verstellen
Ik heb dus de mistlampen aan de voorzijde besteld en ze vanavond eens uitgeprobeerd
Echter ze schijnen maar een paar meter ver zo een meter of 4 maximaal
Nu zit er in de zwarte rand een rond gat maar als ik daar een schroevendraaier in stop kruis of gewoon voel ik niks om te draaien
Weet iemand hoe het wel moet
Echter ze schijnen maar een paar meter ver zo een meter of 4 maximaal
Nu zit er in de zwarte rand een rond gat maar als ik daar een schroevendraaier in stop kruis of gewoon voel ik niks om te draaien
Weet iemand hoe het wel moet
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mistlampen in hoogte verstellen
Zijn het niet breedstralers in plaats van verstralers?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Mistlampen zijn inderdaad altijd breedstralers.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Mistlampen besteld als in alleen de lampjes of ook zelf mistlampen in je auto gemonteerd?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gewoon af fabriekTwitNour schreef:Mistlampen besteld als in alleen de lampjes of ook zelf mistlampen in je auto gemonteerd?
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Is het mogelijk om mistlampen achteraf in te bouwen in een Up?
Uiteraard. Elders in het forum diverse mensen die het al gedaan hebben. Je krijgt geloof ik een oorgemonteerd middenstuk van de voorbumper, met daarin de lichten. (Niet zoals bij de aygo een gat boren en lampje erin).TwitNour schreef:Is het mogelijk om mistlampen achteraf in te bouwen in een Up?
Sent from my XT897
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Oh dat is toch interessant. Hoeveel kost dit denk je?
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Volgens mij loopt dat snel in de honderden euro'sTwitNour schreef:Oh dat is toch interessant. Hoeveel kost dit denk je?
Je moet een deel van de kabelboom vervangen, nieuwe lichtschakelaar, de mistlampen zelf, nieuw middendeel voorbumper + spuitwerk.
Volgens mij kan je hier minstens 500 euro voor uittrekken?
- Autheo
- Donateur member
Als je ziet wat dat kost, en dan nagaat hoe vaak (of eigenlijk hoe weinig) je mistlampen echt nodig hebt, zou ik m'n budget anders besteden...TwitNour schreef:Is het mogelijk om mistlampen achteraf in te bouwen in een Up?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Dat. Daarnaast is het voordeel als je ze nodig hebt nog steeds beperkt in mijn ogen. In de nachtelijke uren op italiaanse bergpasjes en onverlichte wegen heb je meer aan de brede verlichting dan op enig moment in nederland.... maar dat is mijn mening. Heb ze tot nu toe nog niet gebruikt op de up....Autheo schreef:Als je ziet wat dat kost, en dan nagaat hoe vaak (of eigenlijk hoe weinig) je mistlampen echt nodig hebt, zou ik m'n budget anders besteden...TwitNour schreef:Is het mogelijk om mistlampen achteraf in te bouwen in een Up?
Sent from my XT897
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Vind ze niet zo zeer functioneel maar meer super mooi staan op een Up. Maar dat is iets wat de dealers niet kunnen doen dan, aangezien mistlampen tegenwoordig een aparte optie is bij het samenstellen...?
Iedereen kan het doen, maar er hangt een prijskaartje aan. Het is aan jou om te bepalen of je dat het geld waard vindt. Je zou eens bij vagtechniek of je dealer kunnen informeren.TwitNour schreef:Vind ze niet zo zeer functioneel maar meer super mooi staan op een Up. Maar dat is iets wat de dealers niet kunnen doen dan, aangezien mistlampen tegenwoordig een aparte optie is bij het samenstellen...?
Sent from my XT897
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik ga eerst bij m'n dealer kijken. Als ik 't bij vagtechniek laat doen, vervalt dan m'n fabrieksgarantie of mobiliteitsgarantie?
Schrik dan niet van de prijzen. En dit heeft niets met mobiliteitsgarantie of zo te maken. Bij mijn weten.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Zojuist met Vagtechniek en de dealer gebeld over de mogelijkheid. Beiden zeggen ze dat het mogelijk is. Vagtechniek heeft geen prijsindicatie gegeven, de dealer zegt dat ik dan wel meer dan duizend euro kwijt kan zijn. Hoewel ik het er zeker voor over heb, ben ik benieuwd wat vagtechniek ervoor vraagt.
EDIT: Bij Vagtechniek geïnformeerd. Ook bij vagtechniek ben je ongeveer hetzelfde kwijt. Is het de moeite waard?
EDIT: Bij Vagtechniek geïnformeerd. Ook bij vagtechniek ben je ongeveer hetzelfde kwijt. Is het de moeite waard?
Voor de lichtopbrengst: nee. Voor het uiterlijk naar mijn mening ook niet. Daarvoor kun je de auto bijna inruilen op een high up krijg je er nog meer candy voor ook(leren stuurwiel! Cc etc)TwitNour schreef:EDIT: Bij Vagtechniek geïnformeerd. Ook bij vagtechniek ben je ongeveer hetzelfde kwijt. Is het de moeite waard?
Sent from my XT897
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Dan liever het geld investeren in triangles.
No offence, maar het lijkt me dat je em nieuw hebt gekocht, waarom dan achteraf al die wijzigingen ddoorvoeren? Je bent dan altijd een stuk duurder uit, en bij inruil blijft het toch een "move up". (Wat natuurlijk prima is, daar niet van)
Sent from my XT897
Sent from my XT897
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Hij is inderdaad nieuw, en nu mistlampen inbouwen heeft toch niet zo veel zin als ik voorheen dacht. Het geld besteed ik liever uit aan iets anders voor de auto, zoals aan lichtmetalen velgen.