Ik had de auto vandaag toevallig naast een andere Up gezet.
Deze was hagel nieuw.
Nu viel mij op dat deze in de wielkasten beter was gevuld dan de mijne.. Heel raar en dit was ook een blue motion.
Even later zag ik de eigenaar (een man op leeftijd) ik vroeg hem over dit.
Nee zegt hij, mijn auto is helemaal standaard. Ik heb echter nog eens goed gekeken maar ik bleef het maar raar vinden.
Iemand hier misschien meer tekst en uitleg over??
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Zou ik de non blue motion veren hebben??
Zou ik de non blue motion veren hebben??
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Re: Zou ik de non blue motion veren hebben??
Wat voor wielen heb jij er op het moment onder, en wat had die andere Up! er onder. Dat kan vaak ook een verschil maken qua uitstraling.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Precies het zelfde van de move up
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Dat is wel vreemd, ze zeggen niet voor niets overal in de folders dat de BM 1,5 cm lager ligt dan de non-BM.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
Juist inderdaad
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Misschien zitten bij jouw Up de transportblokken er nog onder...
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Originele VAG veren zijn altijd voorzien van een kleurcodering. Dit is om een type veer te kunnen herkennen. De veer is dan bijvoorbeeld voorzien van een groene, gele en een oranje stip. Een CNG versie zal andere veren hebben dan bijvoorbeeld een BM of een 'standaard' Up.
Je kunt jouw veren dus vergelijken met een andere BlueMotion aan de hand van de verfstippen. Deze zouden identiek moeten zijn ofwel dezelfde kleurcode hebben.
Je kunt jouw veren dus vergelijken met een andere BlueMotion aan de hand van de verfstippen. Deze zouden identiek moeten zijn ofwel dezelfde kleurcode hebben.
- el coche SEAT
- Donateur member
De UP van GuidoUp is al veel te lang te hoog geveerd
Wordt echt tijd voor een verlaging.
Wordt echt tijd voor een verlaging.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023