veranderen verbruiks meter
veranderen verbruiks meter
Hoi
normaal gesproken wordt het verbruik aan gegeven in 5L/100km is dir in de up ook? Zo ja is dit te veranderen door de dealer in 1L/20km.
normaal gesproken wordt het verbruik aan gegeven in 5L/100km is dir in de up ook? Zo ja is dit te veranderen door de dealer in 1L/20km.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Re: veranderen verbruiks meter
probeer de vraag ans te stellen bij je dealer of Vagtechniek in Nuenen
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
had vandaag en proefrit en volgens de verkoper was het niet mogelijk maar volgens een vriend van mij wel die heeft bij zijn golf 4 het zelf omgezet dus mss dat het wel mogelijk isToine schreef:probeer de vraag ans te stellen bij je dealer of Vagtechniek in Nuenen
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Veel dealers willen daar geen energie in steken, dus dan kan het niet....TV_UP! schreef:had vandaag en proefrit en volgens de verkoper was het niet mogelijk maar volgens een vriend van mij wel die heeft bij zijn golf 4 het zelf omgezet dus mss dat het wel mogelijk isToine schreef:probeer de vraag ans te stellen bij je dealer of Vagtechniek in Nuenen
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom de aanduiging niet standaard op kilometer per liter staat, maar op liter per 100KM ?
Niet metrische aanduidingen zijn ook altijd in MPG oftwel miles per gallon.
Zal wel aan mij liggen dat ik de logica daarvan niet inzie ......
Niet metrische aanduidingen zijn ook altijd in MPG oftwel miles per gallon.
Zal wel aan mij liggen dat ik de logica daarvan niet inzie ......
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
TV_UP! schreef:Hoi
Heeft iemand hier al een duidelijk antwoord op want ik wil ook naar km/l verbruik ipv L/100Km.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Check het vagcom topic daarmee kan het.
Ja het kan want ik heb het ook laten veranderen.Bij onze Sponsor VAGtechniek in Nuenen.JoVe schreef:TV_UP! schreef:Hoi
Heeft iemand hier al een duidelijk antwoord op want ik wil ook naar km/l verbruik ipv L/100Km.
Binnenkort UP! Meeting kan je het gelijk laten veranderen.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
-
- Vagling liefhebber
Ja, het kan samen met meerdere andere instellingen ingesteld worden. enig puntje is dat het beperkt blijft en hij geen tienden aangeeft. Oftewel altijd een 0 achter de teller. Heb ik geen probleem mee.
Re: RE: veranderen verbruiks meter
En dat het blue systeem van maps&more niet meer werkt.
Bedankt voor de tip, dan ga ik het zeker niet veranderen.F.Moerland schreef:Ja, het kan samen met meerdere andere instellingen ingesteld worden. enig puntje is dat het beperkt blijft en hij geen tienden aangeeft. Oftewel altijd een 0 achter de teller. Heb ik geen probleem mee.
En dat het blue systeem van maps&more niet meer werkt.oppermii schreef:Bedankt voor de tip, dan ga ik het zeker niet veranderen.F.Moerland schreef:Ja, het kan samen met meerdere andere instellingen ingesteld worden. enig puntje is dat het beperkt blijft en hij geen tienden aangeeft. Oftewel altijd een 0 achter de teller. Heb ik geen probleem mee.
Nou dan alleen maar de anti car jacking, jammer
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Re: RE: veranderen verbruiks meter
Ik snapte dat systeem ook helemaal niet, maar nu snap ik waaromNoTVR schreef:En dat het blue systeem van maps&more niet meer werkt.
Inderdaad. Dan nog liever liter/100km.oppermii schreef:Bedankt voor de tip, dan ga ik het zeker niet veranderen.F.Moerland schreef:Ja, het kan samen met meerdere andere instellingen ingesteld worden. enig puntje is dat het beperkt blijft en hij geen tienden aangeeft. Oftewel altijd een 0 achter de teller. Heb ik geen probleem mee.
-
- Vagling liefhebber
Hmmm ik heb er geen last van. Ik rij nu altijd 1 op 20 of 1 op 22 of 1 op 23 volgens de klok. Voor mij is dat precies genoeg. Heb je ooit aan iemand verteld dat je 1 op 21 komma 2 hebt gereden? Ik heb het liever zoals het nu is als steeds gaan zitten omrekenen. En trouwens, mijn 'Blue' systeem van Maps en more werkt nog prima hoor.
is het nooit in tienden of alleen boven de 1:20? dat zie je nog wel eens.
-
- Vagling liefhebber
Pfff, weet ik niet. Ik zal morgen even stukje voor je gaan rijden en kijken. Ben benieuwd.
Het gaat er niet om wat ik wil vertellenF.Moerland schreef:Hmmm ik heb er geen last van. Ik rij nu altijd 1 op 20 of 1 op 22 of 1 op 23 volgens de klok. Voor mij is dat precies genoeg. Heb je ooit aan iemand verteld dat je 1 op 21 komma 2 hebt gereden? Ik heb het liever zoals het nu is als steeds gaan zitten omrekenen. En trouwens, mijn 'Blue' systeem van Maps en more werkt nog prima hoor.
Wil gewoon weten of ik 1:17.5 rijd of 1:18.4. Is nogal een verschil.
-
- Vagling liefhebber
Zoals eerder geschreven ben ik ook benieuwd en zal ik morgen eens gaan kijken of dat ook onder de 1 op 20 zo blijft. Tenzij iemand mij voor is...
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Onder de 20 wordt er niks afgerond. Maar ga je zuiniger dan 1 op 20 rijden, dan wordt er afgerond door de Maps and More MAAR NIET je boordcomputer. Mijn BC rondt niet af en blijft decimalen gebruiken in het gemiddelde verbruik. Daarnaast werkt Blue trainer gewoon.