Armsteun
Armsteun
Ik zie dat er al veel over geschreven is maar vind nog niet echt een duidelijk antwoord. Is er iemand die zin en tijd heeft om mij uit te leggen of het moeilijk is een midden armsteun aan te brengen en wat zo'n armsteun ongeveer kost? Ik merk dat ik nu erg leun op de versnellingspook op lange ritten en daarom lijkt het me geen overbodige luxe.
Alvast bedankt, Esther
Alvast bedankt, Esther
Laatst gewijzigd door Dekkertje op do 19 jun 2014, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Armsteun
Ik heb deze besteld.
http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/ ... eun-vw-up/
Na ongeveer 7 maanden stukgegaan, metaalmoeheid zeg maar bij de achterkant. Hij was daar gaan scheuren.
Mail gestuurd met foto's naar cargoods, wilde me geen nieuwe onder garantie sturen nadat ik nog eens moest vragen hoe het zat met mijn "klacht".
Slechte service van de site en ook nog eens een slechte steun.
http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/ ... eun-vw-up/
Na ongeveer 7 maanden stukgegaan, metaalmoeheid zeg maar bij de achterkant. Hij was daar gaan scheuren.
Mail gestuurd met foto's naar cargoods, wilde me geen nieuwe onder garantie sturen nadat ik nog eens moest vragen hoe het zat met mijn "klacht".
Slechte service van de site en ook nog eens een slechte steun.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar wordt je auto niet oud mee. Door op de pook te leunen sloop je de syncromeshen.Dekkertje schreef:Ik zie dat er al veel over geschreven is maar vind nog niet echt een duidelijk antwoord. Is er iemand die zin en tijd heeft om mij uit te leggen of het moeilijk is een midden armsteun voor aan te brengen en wat ie ongeveer kost? Ik merk dat ik nu erg leun op de versnellingspook op lange ritten dus het lijkt me geen overbodige luxe.
Alvast bedankt, Esther
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik synchromeshen even moeten opzoeken, dat wordt dus hangen aan de spiegel tot ik een oplossing heb
En die goedkope uitvoering is dus ook geen oplossing. Ik heb ondertussen wat offertes opgevraagd, was gewoon benieuwd naar filmpjes om het zelf te kunnen doen.
En die goedkope uitvoering is dus ook geen oplossing. Ik heb ondertussen wat offertes opgevraagd, was gewoon benieuwd naar filmpjes om het zelf te kunnen doen.
Dekkertje schreef:Ik zie dat er al veel over geschreven is maar vind nog niet echt een duidelijk antwoord. Is er iemand die zin en tijd heeft om mij uit te leggen of het moeilijk is een midden armsteun aan te brengen en wat zo'n armsteun ongeveer kost? Ik merk dat ik nu erg leun op de versnellingspook op lange ritten en daarom lijkt het me geen overbodige luxe.
Alvast bedankt, Esther
Esther klik even in de banner bovenin van de UP! webshop. Is van v Udenhout en hier staat een mooie armsteun voor 145 euro, dacht op pag 2 en is heel eenvoudig te monteren.
Er is hierover al een post. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Ik heb het zelf geschreven hoe je deze monteerd nl.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
Super! Precies wat ik bedoel. Ik ga zoeken naar jouw post. Dank je.
Dekkertje schreef:Super! Precies wat ik bedoel. Ik ga zoeken naar jouw post. Dank je.
vond deze maar zoek nog steeds die van mij
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=1789#p28417
Misschien een idee om te inventariseren hoeveel mensen er een armsteun willen om vervolgens met korting een partij te kopen?
UP! HIGH 60PK
Succes meeste hebben al een denk ik.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Ik heb hem inmiddels al binnen, morgen plaatsen. Ik zal je laten weten of het de moeite waard is.robw schreef:Misschien een idee om te inventariseren hoeveel mensen er een armsteun willen om vervolgens met korting een partij te kopen?
Deze heb ik er ook in zitten, prima apparaat.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |