Interieurstijlen Up!
Interieurstijlen Up!
Enkele reallife-foto's;
05; Stoffen bekleding "Dots" beige-salsarood
06; Stoffen bekleding "Dots" beige-grijs/bruin
07; Stoffen bekleding "Stripes" zwart-grijs
08 Lederen bekleding "Squares" antraciet;
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Re: Interieurstijlen Up!
01 , 02 , 04 , en als het even kan , 08.
Leuk! Heb je ook een foto van de bekleding zwart/antraciet (dots) zoals je in de high up kunt bestellen?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Nee, helaas. Heb alles afgezocht, maar vrijwel alle foto's zijn recht tegen het dashboard, met een cm bekleding. Anders maar eens wat dealers afrijden en zelf fotograferen.
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Ik stond nog op het punt om de stoffen bekleding "Dots" beige-grijs/bruin" te bestellen. Maar het is me toch te kwetsbaar, dat lichte. Bovendien wordt de onderkant van het dashboard dan ook beige spreekt me minder aan...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Die onderste foto vind ik mooi.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
jammer dat het kunstleer is en geen echt leerPetrolhead Tom schreef:Die onderste foto vind ik mooi.
Deze heb ik gekozen voor de Up!Petrolhead Tom schreef:Die onderste foto vind ik mooi.
Het lichte interieur was me toch te kwetsbaar voor vuiligheid.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Ok, dus de bekleding heeft weer te maken met de onderkant dashboard. Thanx nogmaals. Het dashboard moet donker zijn aan de onderkant, dus de bekleding ook maar...." 1x nummer 8 aub, niet inpakken, ik eet het hier wel op..."up! schreef:Ik stond nog op het punt om de stoffen bekleding "Dots" beige-grijs/bruin" te bestellen. Maar het is me toch te kwetsbaar, dat lichte. Bovendien wordt de onderkant van het dashboard dan ook beige spreekt me minder aan...
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Wilt U daar mayonaise bij ?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi!Crash schreef:Deze heb ik gekozen voor de Up!Petrolhead Tom schreef:Die onderste foto vind ik mooi.
Het lichte interieur was me toch te kwetsbaar voor vuiligheid.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Bij nader inzien wil ik gewoon het stoffen GT interieur
Dit vind ik toch wel een heel mooi interieur hoor Dit is toch de white edition...?
Bryan
Bryan
Klopt! Heb hier ook in gezeten op de autobeurs van Brussel, vorige maand. Heerlijk interieur
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Zelf zou ik denk toch voor de dots beige bruin uitvoering gaan met dark silver een hoogglans zwart dashboard en natuurlijk het dynamic pakket .
Het enige nadeel aan een licht interieur is dat je er alles op ziet .
Bryan
Het enige nadeel aan een licht interieur is dat je er alles op ziet .
Bryan
- High-up!
- Vagling liefhebber
Volgens mij is onderstaand interieurstijl nummer 04.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2012-02-20 om 18.40.06.jpg (81.67 KiB) 8067 keer bekeken
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- High-up!
- Vagling liefhebber
Daarnaast vind ik de teller ook wel mooi, ondanks dat je de kleine tellers in deze take-up! niet hebt.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2012-02-20 om 18.38.51.jpg (84.6 KiB) 8067 keer bekeken
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Hoe, hoe, hoe....weet je dan wanneer dat je moet tanken?
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Waarschijnlijk via het benzinepomp lampje wat zal gaan branden ?JuP ! schreef:Hoe, hoe, hoe....weet je dan wanneer dat je moet tanken?