Waar dient dit knopje voor ?
Waar dient dit knopje voor ?
Mijn paint skills zijn niet zo tof maar bedoel knopje in witte cirkel
Ja ik weet het dient nu nergens voor want blind knopje, maar er is vast wel iets voor bedoelt vanuit volkswagen
Re: Waar dient dit knopje voor ?
Symmetrie.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Menaz schreef:Symmetrie.
Airco knop voor de Engelse modellen?
Dacht ik eerst ook. Maar die knop is altijd loos.Dixon schreef:Airco knop voor de Engelse modellen?
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Mogelijk heeft deze knop in andere modellen of in enkele buitenlandse ups de functie voor achteruitverwarming.. scheelt weer productiekosten als die voorbereiding er nu al zit.
Sent from my XT897
Sent from my XT897
Het is een topicgenerator.
Het valt me nu pas op dat de knop voor de achterruitverwarming op de foto aan de linkerkant zit, terwijl ie in mijn up (zonder stoelverwarming) rechts zit. Ik heb links alleen de knop voor het start-stopsysteem, verder twee blinde knoppen.
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Klopt, er zijn een aantal verschillende uitvoeringen.--BUMP-- schreef:Het valt me nu pas op dat de knop voor de achterruitverwarming op de foto aan de linkerkant zit, terwijl ie in mijn up (zonder stoelverwarming) rechts zit. Ik heb links alleen de knop voor het start-stopsysteem, verder twee blinde knoppen.
- Autheo
- Donateur member
Menaz schreef:Het is een topicgenerator.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Thijsvdvl schreef:Klopt, er zijn een aantal verschillende uitvoeringen.--BUMP-- schreef:Het valt me nu pas op dat de knop voor de achterruitverwarming op de foto aan de linkerkant zit, terwijl ie in mijn up (zonder stoelverwarming) rechts zit. Ik heb links alleen de knop voor het start-stopsysteem, verder twee blinde knoppen.
High UP! BlueMotion
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Plaatsing achterruitverwarmingsknop links of rechts heeft te maken met stoelverwarming. Als je geen stoelverwarming hebt dan zit hij rechts. Heb je dat wel, dan zijn beide onderste knoppen daarvoor in gebruik en zit de achterruitverwarming links.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Loze knop dus... Waar zou je het zelf voor kunnen gebruiken misschien? Een extra functie die je zelf toevoegt aan de auto...
TwitNour schreef:Loze knop dus... Waar zou je het zelf voor kunnen gebruiken misschien? Een extra functie die je zelf toevoegt aan de auto...
Zul je wel een knop/schakelaar moeten kopen eerst. Misschien drukknop voor openen achterklep net als bij de FiatGrandePunto.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Zoiets zou dus gruwelijk handig zijn. Nog andere functies misschien?JoVe schreef:TwitNour schreef:Loze knop dus... Waar zou je het zelf voor kunnen gebruiken misschien? Een extra functie die je zelf toevoegt aan de auto...
Zul je wel een knop/schakelaar moeten kopen eerst. Misschien drukknop voor openen achterklep net als bij de FiatGrandePunto.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Lachgasinjectie voor de (not so)Fast & Furious VII ?
M.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Schietstoel? :p
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Niet iedereen heeft een glazen dakjeDonkUp schreef:Schietstoel? :p
Die knop voor de achterklep die zit ook al op de sleutel en aangezien nog niemand echt verder is gegaan met het topic wat betreft de achterklepsteunen heeft dit in mijn ogen geen zin.
Daarom is het bij sommigen een loze knopN!jntje schreef:Niet iedereen heeft een glazen dakjeDonkUp schreef:Schietstoel? :p
Die knop voor de achterklep die zit ook al op de sleutel en aangezien nog niemand echt verder is gegaan met het topic wat betreft de achterklepsteunen heeft dit in mijn ogen geen zin.
Inderdaad jammer dat er nog niemand een oplossing gevonden heeft voor de achterklep
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Post van de dag wat mij betreft!Autheo schreef:Menaz schreef:Het is een topicgenerator.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ