Eco leather inclusief middensteun. Het kan!
-
- Vagling liefhebber
Eco leather inclusief middensteun. Het kan!
Beste,
Zie de foto. Mijn High Up! is voorzien van Eco-Leather INCLUSIEF de armsteun. Leek mij leuk even te laten weten dat dit dus ook mogelijk is.
F.Moerland
Zie de foto. Mijn High Up! is voorzien van Eco-Leather INCLUSIEF de armsteun. Leek mij leuk even te laten weten dat dit dus ook mogelijk is.
F.Moerland
- Bijlagen
-
- Eco-Leather inclusief armsteun.
- UP4 verkleind.jpg (145.32 KiB) 3491 keer bekeken
Laatst gewijzigd door F.Moerland op do 26 dec 2013, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ecol leather inclusief middensteun
Ziet er netjes uit! Maar hoe voelt het aan - als stof/ leer/ skai?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Re: Eco leather inclusief middensteun. Het kan!
Ziet er netjes uit.
Is de prijs enig zins te vergelijken met de fabriek af skai stoelen??
Is de prijs enig zins te vergelijken met de fabriek af skai stoelen??
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
-
- Vagling liefhebber
Voor mijn Up! kostte dit 695,- inclusief.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ziet er goed uit zeg!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Inclusief achterbank?F.Moerland schreef:Voor mijn Up! kostte dit 695,- inclusief.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen
Heel netjes en ook een goede prijs. Heb je er ook stoelverwarming in?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
-
- Vagling liefhebber
Uiteraard ook inclusief achterbank. Extra's als het Up! logo in de stoelen kon ook, maar dat vind ik allemaal niet nodig. Het zit er inderdaad goed strak op. En de originele stoelhoezen heb ik keurig netjes weer gewoon mee teruggekregen en kunnen ooit weer gebruikt worden als nodig mocht zijn.
Zelf was ik erg blij dat ze ook de midden armsteun ook hebben kunnen bekleden. Het zou zo enorm jammer zijn als dat afwijkt van de rest.
Zelf was ik erg blij dat ze ook de midden armsteun ook hebben kunnen bekleden. Het zou zo enorm jammer zijn als dat afwijkt van de rest.
-
- Vagling liefhebber
@Pop Up!, nee ik heb de stoelverwarming met opzet niet gedaan. Ik had dat wel in mijn vorige auto en ik vind het helemaal niet lekker of prettig. Net of je in je broek hebt gep..... voor mij een overbodige luxe. Ik zit daarentegen wel serieus te denken om een standkacheltje in te laten bouwen. Dat is wat duurder, maar wel heel erg veel prettiger als alleen een stoelverwarming. Want zeg zou zelf, als je in een koude auto gaat zitten is die stoel in het begin toch altijd koud en zit je in het begin alsnog op een koude stoel.
@Moerland - ben nog steeds erg benieuwd hoe het aanvoelt: leer, skai, stof of ergens er tussenin? En waar heb je het laten doen? Via van Udenhout?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
-
- Vagling liefhebber
@Inge. Vind ik lastig om een duidelijk antwoord op te geven. Er zijn zo veel soorten en klassen leer... zelf heb ik afscheid genomen van een Volvo met een soort dik en onverwoestbaar olifanten leer en dat is niet echt 1 op 1 te vergelijken. Wat ik nu in de Up! heb voelt wel aan als leer, maar het is wat dunner. het voelt in ieder geval niet als plastic aan. Het is soepel en zacht. Het voelt prettig aan. Het zit denk ik nog het meest tussen sky en echt leer in. Iedereen die wil en ooit in de buurt van Wijk bij Duurstede is, is welkom om even te komen proef zitten, voelen etc...
Trouwens, er zit 2 jaar en-of 10.000 km garantie op!
F.Moerland
Trouwens, er zit 2 jaar en-of 10.000 km garantie op!
F.Moerland
Laatst gewijzigd door F.Moerland op za 28 dec 2013, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank voor de uitleg - heb nu een beetje duidelijker beeld van hoe het voelt.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat Volvo leer is trouwens echt super stug en onverwoestbaar! Best gaaf spul!
Ik vraag me alleen één ding af. Ik heb wel eens gehoord dat het op maat maken ongeveer net zo duur is als het materiaal, uitgaande van stof, dan zou dit bedrijf leer toch ook vrij goedkoop echt leer kunnen leveren?
Ik vraag me alleen één ding af. Ik heb wel eens gehoord dat het op maat maken ongeveer net zo duur is als het materiaal, uitgaande van stof, dan zou dit bedrijf leer toch ook vrij goedkoop echt leer kunnen leveren?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Echt leer is een luxe product en zal altijd duur(der) blijven denk ik.